پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
اخبار بازی های آسیایی

تک مدال کیانی برای ووشو

هرچند که رقابت در ورزش های سنگین مانند کشتی و وزنه برداری هنوز آغاز نشده است اما نمایش هنرمندانه بانوان ایران در رشته های مختلف ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: آخرین روز رقابت‌های تالوی زنان بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲هانگژو، ظهر امروز زهرا کیانی ستاره تیم ملی ایران موفق شد تنها مدال کاروان تالوی ایران در دو بخش مردان و زنان را کسب کند.

ستاره تیم ملی تالوی زنان ایران، صبح امروز در فرم «جین‌شو» امتیاز ۹.۷۲ را کسب کرد تا بعد از «لای شیاوشیاو» چینی با امتیاز ۹.۸۰، در رتبه دوم این فرم قرار بگیرد.

کیانی در فرم چیانگ‌شو نیز نمره ۹.۷۱ را کسب کرد تا در مجموع دو فرم (یک بسته) با امتیاز ۱۹.۴۳ مقام دوم را به دست آورده و تنها مدال کاروان تالوی ایران در دو بخش زنان و مردان را کسب کند.

پیروزی بسکتبال سه نفره در هانگژو

 در سومین روز از رقابت‌های بسکتبال سه در سه بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، صبح امروز (چهارشنبه) پنجم مهر ۱۴۰۲ تیم ملی ایران در دیدار مقابل ژاپن با نتیجه ۱۳ - ۲۲ پیروز شد تا دومین برد خود در این رقابت‌ها را جشن بگیرد.

احسان دلیرزهان، محمدمهدی رحیمی، علیرضا شریفی و امیرحسین یازرلو ترکیب تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو را تشکیل می‌دهند.  شاگردان لوکا کاروالیو در بازی نخست‌شان با نتیجه ۲۱ - ۱۲ شکست خورده بودند اما دیروز (سه‌شنبه) ۴ مهر ۱۴۰۲ با نتیجه ۶ - ۲۱ مقابل مالدیو پیروز شدند.

رستمیان در فینال

در چهارمین روز از بازی‌های آسیایی دختران تپانچه ایران در مرحله سرعت تپانچه ۲۵ متر رقابت کردند. در این ماده ۴۳ تیرانداز حضور داشتند.

هانیه رستمیان دارنده اولین سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در پایان مرحله دقت و سرعت با رکورد ۵۸۴.۲۷ در رده ششم ایستاد و فینالیست شد. مرحله فینال از ساعت ۱۰ برگزار می‌شود.

گلنوش سبقت اللهی با رکورد ۵۶۶.۱۱ سی‌ویکم شد و زینب طوماری با رکورد ۵۴۳.۱۱ در رده سی‌ونهم ایستاد.

رقابت‌های تیراندازی از روز نخست بازی‌های آسیایی آغاز شده است. در روز نخست نمایندگان ایران در تفنگ بادی مردان و زنان به فینال نرسیدند. در دومین روز تیم میکس تفنگ بادی در رده پنجم قرار گرفت. امروز نیز دختران در تفنگ سه وضعیت از رسیدن به فینال بازماندند.