پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
نکونام موافق حضور هوادار، خطیر مخالف

ترس از شلوغی و انتقاد!

توجه به اینکه برخی از بازیکنان استقلال دیرتر به تمرینات این‌تیم اضافه‌شده بودند، تعطیلی لیگ فرصت خوبی بود تا نکونام با طراحی تمرینات بدنسازی بتواند ضعف بدنی بازیکنانش را جبران کند.

با این حال با نظر جواد نکونام از روز شنبه بازیکنان استقلال تمرینات بدنسازی کمتری انجام می دهند و بیشتر روی کارهای تاکتیکی تمرکز خواهند داشت.

اما طی ساعات گذشته در فضای مجازی به دروغ شایعه شده تمرین روز جمعه استقلال با حضور هواداران برگزار می‌شود اما رسانه رسمی باشگاه استقلال با تکذیب این شايعه اعلام کرد؛ هیچ درخواستی از سوی کادر سرپرستی و فنی تیم استقلال مبنی بر برگزاری تمرین با حضور تماشاگر به باشگاه ارائه نشده و باتوجه به حوادث ناگوار رخ داده در ابتدای فصل، برگزاری تمرین با حضور تماشاگر نیاز به هماهنگی با نهادهای ذی‌صلاح دارد. از این رو  تمرینات استقلال کماکان پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

تمرین جمعه هفتم نیز مثل روزهای قبل بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. اگر در آینده قرار به حضور تماشاگر در تمرین باشد، باشگاه استقلال از طریق رسانه رسمی اطلاع رسانی خواهد کرد.

این در حالی است که قرار بود هواداران استقلال در جریان تمرین از خطیر و عملکردش انتقاد کنند و به همین دلیل مدیریت تیم صلاح دیدند این اتفاق رخ نداده و هواداران در تمرین حاضر نشوند تا همچنان تیم در آرامش به کار خودادامه دهد.

گزارش: سوده رحمانوند