پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
آن هم به اوکراین جنگ زده!

سرو قامتان باز هم باختند

تیم ملی والیبال بازهم شکست خورد و انقدر بد که ماله کشان همیشه در حال تعرف و تحریف نیز ناچار شده اند بپذیرند این تیم یکی دو پست(!)مشکل دارد.

اما واقعیت این است که والیبال از چند ناحیه ضربه خورده است، یکی از افرادی که با القاب عجیب و غریب سرو قامتان و اسطوره ها و گلادیاتور ها و... افکار بازیکنان جوان را مخدوش می سازند تا غوره نشده مویز شوند.

بحث بعدی ضعف های تکنیکی بازیکنان است که به دلیل حضور مربیان واسطه ای از پایه خراب و ناقص رشد می کنند و نمی توانند چرخ دنده های تاکتیکی تیم را به حرکت در اورند،کاش به جای بزرگنمایی های غیر منطقی و فرصت طلبانه به هنگام و دلسوزانه نواقص را هشدار داده و بدون توجه به تهدید به تبعید و تحریم مجریان مستقل و منتقدان آگاه و جوان را در جهت منافع ملی بکار می بستیم تا امروز به اوکراین جنگ زده نمی باختیم و شر منده نمی شدیم.

متاسفانه والیبال ایران که در محاصره برخی فرصت طلبان و منفعت طلبان گرفتار شده نیازمند خانه تکانی است و اول از همه باید ادمهای تسخیری را کنار زد.

نمی گوییم استعفا بدهید چون استعفا دادن شهامت می خواهد ولی مرد و مردانه آستین تعییر و تحولات را بالا بزنید.

ولی زاده گامی به جلو...

محمد ولی زاده دست پرورده مربیان رده سنی پلی نیست او از ارومیه به تبریز رفت و سپس در شهداب یزد گل کرد.

ضعف های اولیه تش را برطرف ساخت و حالا تبدیل به یک بازیکن بین المللی شد و با ثبات کم نظیر بر تارک تیم ملی می درخشد.

محمد ولی‌زاده با کسب 9 پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن تیم ایران در  دیدار اوکراین را از آن خود کرد و واسیل توپچی بازیکن شماره 13 اوکراین با 16 امتیاز، بهترین بازیکن این مسابقه شد.

خدا این امار ها را از ما نگیرد!!

تیم ملی والیبال ایران در مجموع ست‌های این مسابقه 58 امتیاز کسب کرد که به ترتیب 34 پوئن در حمله، 4 امتیاز در دفاع، 3 پوئن سرویس و 17 امتیاز از اشتباهات بازیکنان حریف بود.

بازیکنان تیم ملی والیبال اوکراین نیز در مجموع ست‌های این مسابقه 75 امتیاز کسب کردند که شامل 41 امتیاز حمله، 7 دفاع، 8 پوئن سرویس و 19 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم ایران بود.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 16:30 دقیقه روز سه‌شنبه یازدهم مهرماه در سومین مسابقه خود به مصاف قطر می‌رود.

نویسنده: جمشید حمیدی