پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
گفت و گو با نامزد سرشناس انتخابات هیات فوتبال تهران

ماجدی: زکات شهروندی را می پردازم

کلان شهر تهران کمتر از یک کشور نیست و من به عنوان یک شهروند تهرانی که در آن تحصیل و ورزش کرده ام خود را موظف می دانم که زکات هزینه هایی که برای من شده را بپردازم.

دکتر میرشاد ماجدی، نامزد احراز ریاست هیات فوتبال استان تهران در گفت و گو با البرز ورزشی با بیان متن فوق برنامه های خود را برای هدایت فوتبال در پایتخت مطرح ساخت.

ماجدی، بازیکن تراز اولی در فوتبال ایران بوده، عضویت تیم ملی درآمد، 5 سال ریاست کمیته آموزش این تشکیلات را برعهده داشت و در حال حاضر نیز عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است، با این کارنامه روشن اعتقاد دارم که فوتبال تهران اهمیت به سزایی دارد و اگر بتواند برنامه های خود را اجرا کند خدمت بزرگی به سکونتگاه خویش کرده است.

دکتر ماجدی می افزاید: فوتبال تهران نسبت دهه های گذشته تغییرات مثبتی داشته و دکتر شیرازی و همکارانش نهایت تلاش خود را کرده است و من اگر انتخاب شوم ضمن ادامه وضعیت کنونی در فرصت یک سال و نیم باقی مانده برنامه هایی در جهت ارتقای مباحث ساختاری و استعدادیابی دارم چرا که مسابقات رده های سنی به طور روتین برگزار می شود. رعایت چارچوب قوانین جاری از دیگر برنامه های ما است، من خودم در زمین های خاکی تهران بازی کرده ام و چالش های این ورزش را می دانم.

تهران استعداد های زیادی در بخش آقایان و بانوان دارد و از مربیان و داوران بسیار خوبی بهره می برد و بنده در سایه ی سال ها تجربه و تخصصی که به دست آورده ام می توانم تحرکات این نیرو های انسانی را سرعت ببخشم. عمده ترین تاکید من بحث نظارت است، فوتبال به عنوان یک پدیده اجتماعی باید چارچوب درستی را طی کند و بر نحوه اجرای امور نظارت جدی داشته باشد.

میرشاد ماجدی که دارای دکتری مدیریت استراتژیک است بیشتر نامزد های احراز ریاست هیات تهران را صاحب صلاحیت خوانده و تاکید کرده است چناچه به عنوان رئیس هیات استان تهران انتخاب شود دست همکاری هر شخصی را که حاضر به کمک باشد می فشارد چون رقبا همه رفیقان وی هستند. رقابت در کلمه است اما مفاهیم کلی آن پیشبرد اهدافی است که به جوانان و مردم تهران خدمت کند.

گفت و گو: ج - دوستدار