پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
پیشکسوتان ایفاگر نقش مثبت در استقلال

روشن: اتفاقات پیش آمده را دوست نداریم

مشکلات استقلال به این زودی ها حل نمی شود اما برای حل برخی از این مسائل به وجود آمده پا پیش گذاشتم تا دیداری با آقای خطیر، مدیرعامل و نکونام داشته باشیم.

هر یک از طرفین نظرات خوبی داشته اند، مسائل فنی یک طرف و بحث قرارداد ها یک طرف دیگر، اعتقاد دارم که باشگاه استقلال باید یک کمیته فنی قوی داشته باشد تا بازیکنان مورد نظر را تایید کند و سپس قرارداد ها را رسمیت ببخشد.

حسن روشن اسطوره فوتبال باشگاه استقلال که به اتفاق علی جباری، شاهرخ بیانی، ایمان عالمی به تمرینات باشگاه استقلال رفته بودند ضمن بیان مطلب فوق به البرز ورزشی افزود: حرف ما حرف هواداران بود، خوشبختانه آقای وزیر ورزش هم از ما حمایت کرد، آنچه که مسلم است تیم فوتبال استقلال نیازمند تغییراتی است اما تا پایان نیم فصل باید منتظر بمانیم تا جا به جایی هایی صورت پذیرد.

روشن افزود: ما پیشکسوتان باید بهتر فکر کنیم و چون جریانات پیش آمده را دوست نداریم ضرورت دارد که نقش پیشکسوتی را به درستی انجام دهیم. مسائل و مشکلات را به عرض آقای کیومرث هاشمی رسانده ام و امیدوارم که آقای خطیر هم از هیات مدیره ی باشگاه بخواهد که پول و امکانات با خود بیاورند، اگر فردی نمی تواند در این هیات مدیره نقش اصلی خود را ایفا کند با همه ی احترامی که برای آن ها قائل هستم بهتر است که جای خود را به افرادی بدهند که بتوانند کار مثبتی برای فوتبال و باشگاه استقلال انجام دهد.

گفت و گو: عباس اسماعیلی