پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

آخرین خبر از کشتی فرنگی بازی های هانگژو

مسابقات کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی هانگژو از امروز در ۴ وزن آغاز شد که نتایج کسب شده به شرح زیر است.

سهرابی برنز گرفت

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: دانیال سهرابی فرنگی کار کشورمان امروز برای کسب مدال برنز به رقابت پرداخت.

در وزن 67 کیلوگرم دانیال سهرابی در دور اول با نتیجه 5 بر 2 یونگ جین رو از کره شمالی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 9 بر صفر هانسو ریو از کره را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وی در این مرحله با نتیجه 9 بر 4 و ضربه فنی مغلوب میرجان شرماخانبت از قزاقستان شد و به دیدار رده بندی رفت.

سهرابی برای کسب مدال برنز مقابل حریفی از چین قرار گرفت که با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسید تا نخستین مدال کشتی فرنگی را کسب کند.

میثم دلخانی حذف شد

 میثم دلخانی در یک‌چهارم وزن 60 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی مقابل آدیوس سلطان گالی از قزاقستان با نتیجه 4 بر 2  شکست خورد و از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماند. با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، دلخانی حذف شد.

سهرابی به رده‌بندی رفت

در دور اول وزن ۶۷ کیلوگرم دانیال سهرابی مقابل یونگ جیم از کره شمالی قرار گرفت. فرنگی‌کار‌ کشورمان موفق شد با نتیجه ۵ بر‌ ۲ حریف خود را شکست داده و به یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

همچنین در وزن ۶۷ کیلوگرم دانیال سهرابی در کمتر از سه دقیقه ری‌هان سوو از کره جنوبی را با امتیاز عالی ۹ بر صفر شکست داد و به نیمه‌نهایی رسید. فرنگی‌کار کشورمان در نیمه‌نهایی ۹ بر ۴ مقابل شرماخانبت از قزاقستان ضربه فنی شد تا امروز برای کسب مدال برنز رقابت کند.

کاویانی‌نژاد به فینال رسید

در وزن ۷۷ کیلوگرم که ۱۱ نفر شرکت کرده‌اند، امین کاویانی‌نژاد در در اول با نتیجه ۹ بر ۳ از سد کیم هیون وو از کره جنوبی گذشت. وی در دور بعد نیز با نتیجه ۵ بر ۳ دلشاد اومون گلدیف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و راهی نیمه‌نهایی شد. وی در نیمه‌نهایی با ریو لیو از چین سرشاخ شد که با برتری یک- یک فینالیست شد.

علیزاده فینالیست شد

در وزن ۸۷ کیلوگرم که ۱۲ نفر حضور دارند، ناصر علیزاده در دور اول با نتیجه ۷ بر یک آتابک عزیزبکوف از قرقیزستان را شکست داد. وی در دور بعد نیز با نتیجه ۷ بر یک از سد عظیم آناممدوف از ترکمنستان گذشت و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. علیزاده در این مرحله با نتیجه ۵ بر یک مقابل سونیا کومار از هند به برتری رسید و فینالیست شد.