پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

ایتالیا، ایتالیاست ما اما.....

تیم ملی والیبال ساعت ۲۰ امشب با ایتالیا بازی می کند.

ایتالیایی ها همیشه تیمی خوبی داشته اند و ما نیز اغلب مقابل آنها خوب بازی کردیم اما بد باختیم از زمان مربیگری مرحوم حسین معدنی که پیشتازی ۱۲_۷درست پنجم را از دست دادیم تا ‌امسال ۲۴_۲۰را باختیم فرق والیبال حرفه ای با بازی احساسی در اینگونه صحنه ها عیان می شود.

تیم ایران امشب در شرایطی با لا جکردن پوشان پز ایستد که سرمربی هنوز در ریو است اما داوطلبانه کنار رفت و از بین کار خانه وارمات این طلوع کیام خطر کرد و‌کو چینگ تیم را بر عهده گرفت، بازیکن وقتی نخواهد بازی کند با این نیمچه شو‌کچه(!) بعید است تیم جان بگیرد، اما ملی پوشان ما باید بدانند همه تیم ها حداقل یک کار مهم انجام داده اند مصر ژاپن را در خاکش شکست داد ترکیه جلوی ابر قدرت ها قد علم کرد کاندا کولاک می کند اما شما چه کرده اید صعف ها همه به جای خود ولی ولی می شود جای بازیکن بازی کرد؟

ایران مقابل ایتالیا

تیم والیبال ایتالیا از چهار بازی گذشته خود سه برد و یک شکست کسب کرده و برای صعود مستقیم دیگر نباید شکستی در بازی های آینده خود متحمل شود آنها که همیشه در تورنمنت های معتبر ایران را خوب برده اند اینبار نیز می‌خواهند.

از وضعیت بحرانی تیم والیبال ایران استفاده کنند و یک پیروزی دیگر را در کارنامه خود برابر ایران اضافه کنند. از طرف دیگر تیم‌ ملی والیبال ایران که با شوک استعفای بهروز عطایی سرمربی خود مواجه شده با توجه به اینکه دیگر امیدی برای صعود مستقیم ندارد برای آنکه رتبه و امتیاز رنکینگی اش از ۲۱۷ امتیاز پایین تر نیاید به دنبال یک بازی خوب با گرفتن ست خواهد بود.

تیم ملی والیبال ایران در آستانه ورود به کانال ۱۰۰ امتیازی ها در رنکینگ است و باید برای جلوگیری از این موضوع پیروزی یا شکست با گرفتن ست در مقابل ایتالیا کسب کند.

ترکیب احتمالی ایران: طاهر وادی، پوریا حسین خانزاده، امیر حسین اسفندیار، محمد رضا حضرت پور، صابر کاظمی، سید محمد موسوی و محمد ولی زاده

ترکیب احتمالی ایتالیا: سیمونه جیانلی، یوری رومانو، الکساندر میچلتو، دنیل لاویا، جیان لوکا گالاسی، موسکا و فابیو بالاسو

نتیجه احتمالی پیش بینی شده توسط کاربران: سه بر صفر به سود ایتالیا

نویسنده: جمشید حمیدی