پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

نتایج کاروان ایران؛ روز سیزدهم هانگژو

ورزشکاران ایران در سیزدهمین روز از بازی‌های آسیایی در رشته‌های مختلف کشتی، کبدی، قایقرانی در حال رقابت هستند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

نتایج زنده کاروان ایران سیزدهمین روز بازی‌های آسیایی

سوارکاری

نمایندگان سوارکاری ایران شامل نغمه خانجانی، امید غریبی و مسعود مکاری‌نژاد در دور اول مرحله نهایی انفرادی شرکت کردند که در پایان، خانجانی و غریبی راهی مرحله فینال شدند.

خانجانی در این دور بدون خطا مسیر را طی کرد که با تشویق تماشاگران حاضر در ورزشگاه همراه شد و غریبی نیز با ۹ خطا به کار خود در این مرحله پایان داد.

قایقرانی

رکسانا رازقیان نماینده ایران در مرحله نیمه نهایی اسلالوم با ثبت زمان ۱۳۳.۸۶ ثانیه پنجم شد و به فینال راه یافت. او در فینال زمان ۱۳۱.۸۳ ثانیه را ثبت کرد و در رده چهارم قرار گرفت و به مدال نرسید.

تیروکمان

تیم ملی ریکرو زنان در مرحله یک چهارم نهایی مقابل تیم چین شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

تیم ملی ریکرو مردان در مرحله یک چهارم نهایی مقابل تیم اندونزی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

کبدی

تیم ملی کبدی زنان در مرحله نیمه نهایی با شکست مقابل چین تایپه به مدال برنز مشترک بازی‌های آسیایی رسید.

وزنه برداری

در ادامه رقابت های وزنه برداری بازی های آسیایی، امروز رضا دهدار در دسته 109 کیلوگرم به روی تخته رفت و با سه حرکت خطا اوت کرد.

 حرکت اول یکضرب :
۱۶۹ کیلوگرم خطا

 حرکت دوم یکضرب :
۱۷۰ کیلوگرم خطا 

 حرکت سوم یکضرب :
۱۷۵ کیلوگرم خطا

 رضا دهدار با از دست دادن ۳ وزنه در یکضرب از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

کاراته

آقایان

در ادامه مسابقات نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو، سجاد گنج زاده نماینده وزن 84+ کیلوگرم تیم ملی کاراته کشورمان در نخستین مبارزه نماینده کشور لائوس را با نتیجه 8 بر 2 از پیش رو برداشت و در ادامه محمد آواییش از پاکستان را با نتیجه 9 بر یک شکست داد.

گنج زاده برای رسیدن به فینال "کانگ تانگ" از تایلند را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد و به فینال نوزدهمین دوره بازی های آسیایی راه یافت. گنج زاده در مرحله فینال این رقابت ها به مصاف نماینده قرقیزستان خواهد رفت.

بانوان

در ادامه مسابقات نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو، امروز (جمعه-چهاردهم) آتوسا گلشادنژاد نماینده وزن 61-کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان کشورمان در جدول شانس مجدد با مارتا "خسوس ده کارمو" ماکائویی مبارزه کرد که این دیدار در پایان 2 بر صفر به سود نماینده کشورمان به پایان رسید. نماینده کاراته بانوان برای رسیدن به مدال برنز باید به مصاف انگوین تی انگوان از ویتنام برود

وی در نخستین مبارزه به مصاف "سارا آلامری" از کشور امارات رفت و این دیدار 4 بر یک به سود نماینده کشورمان به پایان رسید. گلشاد نژاد در مرحله یک چهارم به مصاف نماینده ویتنام رفت و این دیدار حساس در پایان با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید و گلشادنژاد با رای داوران بازنده این دیدار اعلام شد.

لازم به یادآوری است، صبح امروز سجاد گنج زاده نماینده وزن ۸۴+ تیم ملی کاراته کشورمان در نیمه نهایی این رقابت ها با شکست نماینده تایلند به فینال بازی های آسیایی هانگژو راه یافت.