پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

دادرس: حتی وزیر هم در کار ما دخالت نمی‌کند

عضو کمیته استیناف گفت: هیچ وزیر، رئیس، دبیرکل و فردی نمیتواند به ما فشار بیاورد.

مهدی دادرس در گفت‌وگو با البرز ورزشی در مورد پرونده باشگاه سپاهان اظهار داشت:فعلا که تعطیلات است. پرونده تازه به دست‌مان رسیده ما سه‌شنبه‌ها جلسه داریم، مگر اینکه سخنگو جلسه خاصی بگذارد و اعضا را دعوت کند و به پرونده‌ای رسیدگی کنیم

وی با اشاره به شایعه برخی لابی ها در خصوص این پرونده به ما گفت: هیچ لابی با ما نشده است. ما آدم‌هایی نیستیم که زیر بار فشار دیگران برویم. من و همکارانم همگی سوابق طولانی داریم و تاکنون یک مورد نبوده که به ما فشار بیاورند، لابی کنند یا تماس بگیرند.هیچ وزیر و رئیس و دبیرکلی و هیچ فردی فشار نمی‌آورد.

 عضو کمیته استیناف ادامه داد: کسی جرأت نمی‌کند به ما فشار بیاورد. اگر بخواهند چنین کاری کنند اولین نفری هستم که استعفا می‌دهم و به همه اعلام می‌کنم که اینکار را کردند، ولی خدا را شکر که تا این لحظه چنین اتفاقی رخ نداده است.

دادرس با اشاره به احتمال تغییر در رای کمیته انضباطی تاکید کرد: نهادی که رای دادند هفت قاضی هستند که نه‌تنها بیسواد نیستند بلکه حقوقدان هستند. پرونده آمده و باید بررسی کنیم. هیچ پیش‌قضاوتی نمی‌کنیم. باید دفاعیات سپاهان را هم بشنویم و به جمع‌بندی برسیم. من نمی‌گویم کار سپاهان درست بوده یا نه!

گفت و گو: نیلوفر مژدهی