پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
فوتسال مقدماتی آسیا؛

تیم ملی و آزمونی تازه

تیم ملی فوتسال با تصمیم وحید شمسایی با تحول گرایی و رویکرد جوانگرایی، اقدامی موثر را آغاز کرده و در قرقیزستان در پی اصلاح شیوه های بازی است.

مسابقات مقدماتی فوتسال آسیا از امروز در هشت گروه و در هشت کشور  به صورت جداگانه برگزار می شود.

این رشته در قاره کهن جایگاهی ویژه پیدا کرده است. اگر چه ایران، ژاپن و تایلند قطب های اصلی در آسیا به شمار می آیند، اما عراق، قرقیزستان، کویت، ازبکستان، و عربستان هم پیشرفت خوبی در فوتسال داشته اند.

تیم ما در گروه c با قرقیزستان، لبنان و مالدیو مصاف خواهد داشت. وحید شمسایی سرمربی فهیم ایران تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد کرده است.

حسین طیبی، احمد عباسی، سنگ سفیدی و سالار آقا پور از جمع با تجربه ها در ترکیب قرار دارند. مسلم اولاد قباد هم با رهایی از آسیب دیدگی بار دیگر در اردو حاضر است.

دیگر نفرات را باقر محمدی، ‌حسین درخشانی، مهدی کریمی، امیر حسین داودی، رفیعی پور، مسعود یوسف، بهروز عظیمی، مهدی رستمی ها و مجتبی پارساپور تشکیل داده اند.

این ترکیب که تلفیقی از با تجربه ها و جوان‌ها است، نیازمند حمایت و هدایت اصولی است. فوتسال در کشور ما دارای ظرفیت بالایی است. باید با دید وسیع تری به آن نگریست و به مراتب جهانی دست‌یافت.

تیم‌ما امروز با مالدیو دیدار می کند و در روزهای آینده با قرقیزستان و لبنان مصاف خواهد داد تا آماده مراحل بعدی در عرصه رقابت های قهرمانی آسیا شود.

نویسنده: احمد میرزاییان