پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
گلایه‌های سرمربی تیم صنعت‌نفت از تعطیلات مکرر لیگ

ویسی: تعطیلی لیگ ضرر فنی و روانی دارد

سرمربی تیم صنعت نفت گفت: آقایانی که کار‌بلد نیستید این لیگ را تعطیل کنند.

عبدالله ویسی  در گفت‌وگو با البرز ورزشی اظهار داشت: مشکل ما همچنان بودجه است. نفت برای تیم فوتبالش حرفه‌ای خرج نمی‌کند. من در ابتدا می‌خواستم کاری خیلی خوب و بزرگ برای این تیم انجام دهم و واقعا با وجود پیشنهادات خوبی که داشتم، ماندم تا به مردم آبادان خدمت کنم. بودجه ۳۰۰ میلیاردی از باشگاه خواستم که ندادند. در ادامه وقتی دیدم نمی‌توانند تهیه کنند این بودجه را به ۱۵۰ میلیارد کاهش دادم اما باز هم چنین بودجه‌ای به من ندادند. در نتیجه با مبلغ زیر ۱۰۰ میلیارد کل تیم از جمله بازیکنان و کادر فنی و همه عوامل را بستیم.

وی ادامه داد: تعطیلات مکرر نه‌تنها از نظر فنی بلکه از نظر روانی نیز تیم را به هم می‌ریزد. ما به خودی خود مشکل داریم، تعطیلات لیگ نیز بر آن می‌افزاید.

سرمربی صنعت نفت تاکید کرد: چه کسی تصمیم می‌گیرد که برنامه‌های لیگ تا این حد به هم می‌ریزد. مگر این آقایان نمی‌دانستند ما لیگ قهرمانان آسیا را داریم؟ مگر از زمان فیفا دی اطلاع نداشتند؟ مگر مسابقات تیم ملی امید مشخص نبود؟

ویسی تصریح کرد:مگر آقایان از این اتفاقات خبر نداشتند؟ خب چرا برنامه‌ریزی کردند، خب هفته به هفته برنامه‌ریزی کنند و هر هفته که شرایط مسابقه بود بازی کنیم. جالب این است که طلبکار هم هستند و به ما می‌گویند زحمت می‌کشند و ما باید از آنها تشکر کنیم. کدام زحمت، چه کار کردند؟ حتی یک برنامه‌‌ که خودشان ریختند هم نمی‌توانند اجرا کنند.

وی با اشاره با فعالیت سایر کشور ها در رقابتهای بین‌المللی گفت: مگر کشورهای دیگر تیم ملی ندارند؟ مگر آنها بازی‌های بین‌المللی ندارند؟ برنامه‌ریزی می‌کنند و روی برنامه‌های خود پایبند هستند اما یک باشگاه به خاطر یکی دو بازیکن خود همه چیز را تغییر می‌دهد، چون می‌توانند برای کشور تصمیم بگیرند و همه نیز تبعیت می‌کنند.

این جربی با گلایه از تصمیمات فدراسیون افزود: این چه سیاستی است که از باشگاه‌ها بازیکن کم کردید که به سهمیه جوان اضافه کنید اما خودتان برای شرکت در مسابقاتی که مخصوص زیر ۲۳ ساله است از بازیکنان بزرگسال استفاده می‌کنید. این کار را برای اینکه بتوانید نتیجه بگیرید انجام دادید که درنهایت نه‌تنها نتیجه نگرفتید بلکه به لیگ هم لطمه زدید.

گفت و گو: نیلوفر مژدهی