پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
امید علی نجفی، سرپرست باشگاه استقلال خوزستان:

با جدایی پور موسوی موافقت نشد

سرپرست باشگاه استقلال خوزستان گفت: استعفای پورموسوی به خاطر بزرگی او است و در واقع می‌خواست دست مسئولان باشگاه را برای تصمیم‌گیری باز بگذارد اما نظر ما ادامه این همکاری است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: امیدعلی نجفی در واکنش به استعفای پورموسوی، اظهار کرد: همه کارشناسان اذعان دارند که استقلال خوزستان در دیدار با پیکان از نظر فنی بر بازی غالب بود و توانست موقعیت‌های زیادی خلق کند اما متاسفانه مثل بازی‌های قبل در زدن ضربات آخر موفق نبودیم. البته من خیلی به خودم اجازه نمی‌دهم که از نظر فنی اظهارنظر داشته باشم اما این گفته‌ها به نقل از کارشناسان محترم و صاحب‌نظران است. به هر حال بعد از دیدار با پیکان آقای پورموسوی مانند هواداران از نتیجه ناراحت بودند و استعفا دادند.

وی ادامه داد: به نظر من این استعفا به خاطر بزرگی آقای پورموسوی بود و بر اساس اخلاق محوری که همیشه نسبت به تیم دارد در واقع می‌خواست دست مسئولان باشگاه را برای تصمیم‌گیری باز بگذارد که من همان شب اعلام کردم با این استعفا مخالف هستم که این فقط نظر من نبود بلکه نظر همه اعضای هیات مدیره بود. به هر حال بعد از آن نتیجه و آن فضا طبیعی بود که آقای پورموسوی در نشست خبری آن صحبت‌ها را داشته باشد.

سرپرست باشگاه استقلال خوزستان افزود: پیش از بازی با پیکان برنامه‌ریزی شده بود که با توجه به تعطیلی مجدد لیگ به تمام اعضای تیم تا روز دوشنبه این هفته مرخصی داده شود تا پس از ریکاوری مجددا به تمرینات برگردند و حتی قبل از بازی با پیکان برای بازیکنان شهرستانی بلیت تهیه شده بود.

وی با اشاره به جلسه مسئولان باشگاه با آقای پورموسوی گفت: نظر ما همچنان به ادامه همکاری با آقای پورموسوی است. حتی دوستان از ما سوال داشتند که آیا با گزینه دیگری برای سرمربیگری تیم صحبت شده است که به آنها گفتم که ما اصلا بنایی بر تغییر نداشتیم که بخواهیم به گزینه‌ای فکر کنیم. آقای پورموسوی با استقلال خوزستان هستند و ما در خدمت او خواهیم بود. تنها با وی جلسه خواهیم داشت تا موارد لازم را بررسی کنیم و شاید از نظر حمایتی مشکلاتی بوده که باید آن‌ها را برطرف کنیم تا بعد از تعطیلی لیگ بتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم.

نجفی با بیان اینکه از هواداران استقلال و مردم خوزستان بابت کسب نتایج عذرخواهی می‌کنم، عنوان کرد: مطمئنا اینکه در شش بازی گذشته پنج شکست را متحمل شده‌ایم، مورد انتظار مردم خوزستان نیست اما بر این باوریم که در برخی بازی‌ها از داوری و موضوعات خارج از بحث فنی متضرر شده‌ایم که البته من خیلی تمایل به پرداختن به این مسائل را ندارم.

وی تأکید کرد: آقای پورموسوی به کار خود در استقلال خوزستان ادامه می‌دهد و البته باید به این نکته هم اشاره داشته باشم که مصاحبه‌ای خواندم که در آن قید شده بود بعد از استعفای آقای پورموسوی، آقای پیروانی هم از سمت خود در کادر فنی استقلال استعفا داد که اصلا به این صورت نیست و امیدوارم رسانه‌ها به ما کمک کنند. طی صحبتی که با آقای پیروانی در خصوص ادامه کار و تمرینات داشتیم و با آقای پورموسوی هم از طریق تماس تلفنی ارتباط برقرار کردم، حاکی از این است که طبق ساختار سازمانی که تعهد اخلاقی و باشگاهی داریم، پیش می‌رویم. مطمئنا آقای پورموسوی مثل همیشه با عرق و پرتوان پای کار خواهد بود و امیدوارم بتوانیم آینده را به صورتی رقم بزنیم که هم هواداران، هم سهام‌داران باشگاه و هم ذینفعان فوتبال و استقلال خوزستان از نتایج راضی باشند.

حسن حیدری