پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
طلای سنگین وزن به امیر حسین زارع رسید؛

امام رضا نگهدارت قهرمان

قدرشناسی قهرمان شایسته ایران از پدر و‌ مادر و مربیان سازنده و ستایش از ملت بزرگوار و رعایت صفات انسانی در عرصه رقابت بیش از یک طلا برای ما ارزش دارد.

.

امیر حسین زارع علیرغم جوانی از پختگی و تجارب ارزنده ای برخوردار است.

او در مسابقات جهانی هم در برابر حرکات غیر اخلاقی حریف خویشتنداری نشان داد و در سالن مسابقات، اخلاق نیکو و صفات پهلوانی را‌به رخ کشید.

امیر کشتی ما بعد از تجدید مدال طلا در هانگژو، وعده کسب مدال طلای المپیک را به مردم نوید داد. او در مصاحبه بعد از فینال اقدام شایسته اش را تکمیل کرد و دو مدال‌ با ارزش جهانی و آسیای اش را به آستان مقدس امام رضا ع اهدا نمود.

این‌اقدام پسندیده قهرمان ما، بیانگر ارادت قلبی ورزشکاران ایرانی به ائمه هدی و اهل بیت است.

ورزشکاران و کاروان ورزشی اعزامی به مسابقات بین المللی همواره با حضور در بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) از آن فرزند حضرت زهرا مدد می گیرند و با استعانت از درگاه‌الهی در عرصه مسابقات حاضر می شوند.

باید این تفکر را در میان دیگر ورزشکاران اشاعه داد و همراه با تمرینات مستمر و بهره بردن از آموزه های علمی و بالا بردن توان جسمی و فیزیکی ورزشکاران به ارتقا موضوعات روحی و روانی توجه کرد.

ورزشکاری که همزمان با کسب مدال و افتخار آفرینی برای کشور، ارادت خود را به مردم علنی و کمک به افراد بی بضاعت را سرلوحه اقدامات‌خود قرار می دهد، باید سر تاپای او را طلا گرفت. 

این ورزشکاران‌نمونه ، مایه فخر و مباهات یک ملت هستند و باید قدرشناس آنها بود.

نویسنده: احمد میرزاییان