پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

عذرخواهی به وقت انتخابات

وقت انتخابات دارد فرا می رسد،تاکتیک عوض شد به جای گوش دادن به حرف کارشناسان در باد حرفهای نه چندان کاربردی کمیته فنی فرمایشی ، خوابیدید.

هیچکس متوجه نشد که چرا اصرار به اشتباه داشتیم.

ازدیگران هم برای شایسته سالاری تجربه نکردیم؟ همه تیم های موفق تمام سرمایه های باتجربه خودشان را هوشیاری به میدان آوردند و شما بعد شکست متوجه شدید که اشتباه کردید؟

ما در کیهان ورزشی گفتیم با این تیم نمی توان به المپیک رسید! حالا نوشدارو بعد از مرگ سهراب پیشکش خودتان! چقدر باید ملت ما ، والیبال ما ، هزینه ندانم کاری را بپردازد.

برزیل با باتجربه ها به المپیک رسید! متاسفم برای خودم که با چهل و پنج سال نوشتن در مجله ای معتبر هنوز نمی توانم به شما شایسته سالاری را تفهیم کنیم! این والیبال ایران نبود که پیشرفت کرده بود ، معمار عزیز والیبال! فقط بدان که این سعید معروف بود که با «مغز فوق العاده گیرا » وبا « ذهن پیروز » ما را به رشد و تعالی رساند.( متهم به بازیکن سالاری نشوم - چون اهل اتهام وارد کردن هستید. ) 

سی وپنج سال پیش ، وقتی فرانسویان « آلن فابیانی » پاسور نامدار و افتخار ساز خودرا کنار گذاشتند ، بیست سال طول کشید تا فرانسه قدعلم کند! وقتی کوبایی ها «رائول دیه گو» پاسور نامدار و خوش پنجه خودرا کنار گذاشتند ، والیبال کوبا به قهقرا رفت.تا بعد از مدتها امروز بدرخشد! وقتی بلغارها « کاروف» پاسور تیز چنگ خود را فراموش کردند ، بلغارها در والیبال اروپا محو شدند! وقتی ما « معروف » پاسور خوبمان (که پسر خاله منم نیست) فراموش کردیم و به جایش پاسورمسن و سی و چهار ساله را به جای جوانگرایی به تیم ملی قالب کردیم ، شکست پشت شکست نصیب مردم و والیبال ایران شد! 

حالا شما در روزگاری به سراغ ایشان خواهید رفت که روزنه ای کم سو برای ما برای رسیدن به المپیک 2024پاریس مانده است....زهی تاسف! 

که تحت مدیریت شما ما گریه کردیم و حسرت خوردیم وحالا شما برای رد گم کردن ،می گوید: [ عذرخواهی] چقدر عذرخواهی ، از آنالیزورها خواهش دارم ، تعداد عذرخواهی ها معمار خودخوانده والیبال را آشکار کنند! آقای وزیر ورزش! به داد ما و والیبال ما برسید. شما خودتان اهل ورزش هستید و از عنصر تجربه وشایسته سالاری بیشتر از من مطلع هستید! پس تا والیبال نمرده ما از این مدیریت رها سازید!

القصه ، پیشکسوتانی که از ایشان خواستید برود برای ریاست ثبت نام کند ، کمی هوشیار باشید.

خانواده والیبال را چرا حمایت نکردید؟

فردی که هر دوره ای بعداز شکست ،عذرخواهی می کند چگونه می تواند رئیس باشد؟

عذرخواهی ، چقدر عذرخواهی؟

اتاق فکر برای شکست!؟

چرا قبل از عمل به فکر اتاق فکر برای پیروزی نبودید؟

آقایان مثلث سه نفره پیشکسوتان....شما نماینده خودتان باشید نه نماینده پیشکسوتان! نامتان را با نانتان پیوند ندهید؟!

نان به نرخ روز بخورید ولی به گونه ای بجوید که دندانتان نشکند! 

حیف ، حیف چقدر خودمان را به اشتباه برای انتخابات شما هزینه کردیم.۴۵بر صفر باختید !

بازهم فریب خوردید!لطفا اگر اهل مبارزه انتخاباتی برای اهالی والیبال نیستید ، بروید کنار تا والیبال هوای تازه بخورد! 

به هرحال منم از مردم عذرخواهی می کنم.

 

منم برای اینکه دیر مطلب انتقادی نوشتم ازمردم عذرخواهی میکنم.

حالا در موسم انتخابات ، یک بازنشسته برای ریاست له له می زند!

چرا که اجازه دادیم این فرد برای انتخابات ثبت نام کند.مگر بازنشسته ها می توانند ثبت نام کنند؟ چه بلایی سر یزدانی خرم برای بازنشسته بودن آوردید.الان همان بلا در انتظار شماست!

مردم شریف ایران به هوش باشید!

ماشین عذرخواهی به دلیل ندانم کاری ها روشن شد.

به مردم شریف و عدالت خواه ایران عزیز بگویید که [ من از اینکه رئیس فدراسیون شما هستم عذر می خواهم.]

عذرخواهی کافی نیست ، لطفا استعفا بدهید!

شما با اشتباهات خودتان و تاکتیک اشتباه ، مربی وطنی ما را نفله کردید!

شاید باخبرهای خوش خبر ، می خواهید خبرساز خوش خبر شوید.

 

بهترین خبر برای مردم استعفای شماست!

 

اگر جرات دارید و شهامت دارید به خاطر والیبال استعفا بدهید.

فدراسیونی که مسئول روابط عمومی اش از رئیس و دبیر تبعیت نمی کند ، نمی دانم به درد لای جرز می خورد؟ یا برای زیرخاک؟! همه گویی ترس دارند! 

 

روزی مرحوم خلد آشیان حاجی یزدانی به من گفت بعدازمن اگر گونی برنج هم رئیس شود ، بازم والیبال راه موفق خودرا خواهد رفت.

 

هی بابا !!

یادت میاد برای ریاست چقدر به من ، شاکری و حمیدی زنگ زدید تا یزدانی خرم متقاعد شود که شمارا به علی آبادی رئیس سازمان ورزش معرفی کند؟ حالاهم از شما درخواست عاجزانه داریم که استعفا بدهید.

فردی از اهالی فدراسیون به من زنگ زد و گفت از کی خط می گیری؟ گفتم آنقدر حرف دارم که کسی نمی تواند مثل خودم به خودم خط بدهد.

نویسنده: سیف الله ترابی