پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
استعلام برای پول گمشده استقلال

تلاش برای زنده کردن طلب 64 هزار دلاری!

جلسه هیات‌مدیره باشگاه استقلال در حالی شنبه شب گذشته برگزار شد که در جریان برگزاری این جلسه، برخی مشاجره‌ها بر سر حضور علیرضا خانی در سمت خود در معاونت اداری مالی شکل گرفته که درنهایت منجر به خروج این فرد از این جلسه می‌شود.

نکته قابل توجه اینکه برخی خبری بی‌اساس مبنی‌بر بحث بر سر پول‌های گمشده در استقلال را مطرح کرده و مدعی می‌شوند یکی از موارد مورد بحث مدیریت با خانی بر سر این موضوع بوده است.

اما واقعیت این پول گمشده چیست؟ این موضوع به اردوی استقلالی‌ها در امارات در تابستان سال 1400 و به میزبانی باشگاه الوصل مربوط می‌شود که در پایان این اردو مقرر می‌شود باشگاه اماراتی 64 هزار دلار ودیعه باشگاه استقلال را بازگرداند که با وجود تلاش‌های صورت گرفته از سوی مدیران سابق استقلال از زمان مددی تا کریمی، هنوز تکلیف استرداد آن به باشگاه استقلال مشخص نشده است.

بر همین اساس با روی کار آمدن علی خطیر و به‌منظور تعیین‌تکلیف درباره مشخص شدن این بدهی باشگاه الوصل و بازگرداندن آن، در نامه‌نگاری انجام شده با باشگاه اماراتی در این خصوص استعلام به عمل آمده است تا تکلیف این بدهی به باشگاه استقلال مشخص شود.

نکته قابل توجه اینکه در صورتی که الوصلی‌ها زیر بار پرداخت این بدهی به استقلال نروند، باشگاه ایرانی از طریق مراجع حقوقی این قضیه را پیگیری خواهد کرد.

گزارش: سوده رحمانوند