پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
والیبال در مسیر انتخابی المپیک

خمسه: همه رنجیده خاطراند

نتایج تیم ملی والیبال در انتخابی المپیک قابل توجیه نیست، سقوط در رنکینگ جهانی مردم ورزش دوست را نیز ناراحت کرده است.

باختن در کنار تلاش همواره مورد توجه مردم بوده است اما اینبار چنین واقعیتی را مشاهده نکردیم.

محمد صادق خمسه، بازیکن و مربی سابق تیم ملی در گفت و گو با البرز ورزشی ضمن بیان مطلب خود افزود: حالا صحبت از مربی خارجی است درصورتی که تا چندی دیگر لیگ شروع می شود و فرصت چندانی در لیگ ملت های سال آینده در اختیار مربی خارجی قرار نمی گیرد.

از نگاه من نفرات تیم ملی همین بازیکنانی است که در برزیل دیده ایم، نهایت اینکه یکی دو مورد تغییر داشته باشیم، بنابراین نباید انتظار معجزه داشته باشیم نبود شخصیت لازمه برای خوب جنگیدن و مبارزه جویی همه را رنجیده خاطر کرده است.

خمسه اضافه کرد: آنچه باقی می ماند ایجاد انگیزه و برطرف ساختن استرسی است که همه ی وجود والیبال ایران را در بر گرفته است و این ایده درصورتی برآورده می شود که فدراسیون والیبال آستین همت را برای ترمیم اوضاع بالا بزند.

خمسه درباره گزینه های فدراسیون والیبال نیز گفت: هر فردی که رئیس می شود اول باید توانایی لازم را برای جذب منابع مالی داشته باشد چرا که استخدام مربی خارجی و برگزاری اردو های برون مرزی مستلزم تحمل هزینه های هنگفتی است، ضمن اینکه نگاه فدراسیون و برنامه ریزی آن درباره والیبال بانوان نیز باید تغییر کند به عبارتی دیگر هنوز کار های زیادی باقی است که با تفکرات و برنامه های جدید و کمی حوصله می توان به آن نایل آمد.

گفت و گو: جمشید حمیدی