پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

تلاش مدیران برای شکست اعتصاب پرسپولیس

مدیران باشگاه پرسپولیس تلاش کردند در غیاب یحیی گل محمدی بازیکنان را برای برگزاری ادامه تمرینات مجاب کنند.

دعوای یحیی با باشگاه بسیار جدی است و درحالی‌که دیدارهای لیگ به دلیل فیفادی تعطیل است، او از این فرصت برای نشان دادن ناراحتی‌اش از باشگاه استفاده کرده است. حالا قرار است او امروز از سفر دو روزه‌اش به دبی برگشته و فردا در جلسه با هیات‌مدیره تکلیفش را مشخص کند.

در عذاب گل‌محمدی رضا درویش، مدیرعامل باشگاه به همراه سه نفر از اعضای هیات‌مدیره راهی محل تمرین این تیم در ورزشگاه کاظمی شدند تا پس از اینکه تمرین روز جمعه سرخ‌ها به دلیل اعتصاب بازیکنان برگزار نشد، تلاش کنند تا از ادامه این بحران جلوگیری کنند.

در این ملاقات، ابتدا بازیکنان درباره مشکلات و مطالبات مالی خود صحبت کردند. سپس مدیران باشگاه درخصوص مشکلات پیش روی باشگاه و اقدامات جدیدی که برای درآمدزایی انجام شده سخن گفتند ولی تاکید شد برخی از این پروژه‌ها برای رسیدن به درآمد کمی زمان‌بر هستند. در جریان این نشست به بازیکنان اطمینان داده شد باشگاه در نظر دارد بخشی از معوقات و آپشن‌های قراردادی بازیکنان را پرداخت کند. مدیران باشگاه، همچنین از بازیکنان خواستند با توجه به اینکه اقدامات در حال انجام است، تمرینات را از فردا آغاز کنند.

جالب اینکه در متن باشگاه هم تاکید شده درآمدزایی زمان‌بر است و فعلا خبری از پول نیست و البته تمرین دیروز(جمعه) هم برگزار نشد و از بازیکنان درخواست شده تا حداقل از امروز تمرینات را دنبال کنند اما ظاهرا آنها هم شرط بازگشت به تمرینات را دریافت بخشی از طلب خود عنوان کرده‌اند.

از این رو باید منتظر ساعت تمرین امروز عصر باشیم و ببینیم بازیکنان پرسپولیس به تمرینات بر‌می‌گردند و یا روی خواسته خود پافشاری می‌کنند.

گزارش: نیلوفر مژدهی