پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

ایا جدایی گل محمدی با خروج درویش همراه خواهد شد؟

در صورت قطعی شدن جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، صندلی مدیرعاملی این باشگاه هم به احتمال فراوان دستخوش تغییر خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس این روزها پرتنش ترین روزهای خود را پشت سر می‌گذارد. از اوج گرفتن مشکلات مالی بازیکنان گرفته تا رفتن یحیی گل‌محمدی و اعتصاب بازیکنان.

درویش و تعدادی از اعضای هیئت مدیره باشگاه دنبال برطرف کردن این مشکلات هستند تا گل‌محمدی به جمع سرخپوشان بازگردد و قرار است طی یکی دو روز آتی در این رابطه تصمیم گیری شود و گل‌محمدی در مورد همکاری و یا عدم همنکاری موضع خود را اعلام کند.

با این حال شنیده می شود که قهر گل محمدی و ناراحتی بازیکنان، صندلی مدیریت باشگاه پرسپولیس و رضا درویش را لرزان تر از همیشه کرده و در صورتی که گل‌محمدی برود، به احتمال فراوان باید شاهد تغییرات در سطح مدیرعاملی باشگاه بود. هیئت مدیره رفع تمام مشکلات و امور مربوط به تیم را به رضا درویش مدیرعامل محول کرده و بر همین اساس او باید هر طور شده به این قهرها پایان دهد.

این نخستین بار نیست که زمزمه رفتن رصا درویش به گوش می‌رسد. پیش از آغاز فصل زمانی که تیم در بحبوحه نقل و انتقالات بود، اختلافاتی بین برخی اعضای هیئت مدیره با رضا درویش به وجود آمد اما به دلیل حساس بودن شرایط تصمیمی در خصوص رفتن درویش گرفته نشد. عملکرد نسبتا خوب در نقل و انتقالات موجب شد تا درویش در آن مقطع در سمت خود ابقا شود. با این حال تداوم مشکلات مالی، درویش را در موقعیت نامناسب قرارداد.

مشکل اصلی پرسپولیس عدم پرداخت مطالبات فصل، پرداخت بدهی فصل قبل، اپشن‌ها و پاداش ها است که تاکنون پرداخت نشده است. همین مسائل و عدم اقدام حتی برای حل آن موجب شد تا بازیکنان و مربیان این شرایط را تحمل نکنند. کسر یک امتیاز از سوی کمیته انضباطی و جذب نبیل باهویی هم موجب شد تا اعضای تیم بیش از پیش از درویش ناراحت شوند و در نهایت هم کار به اینجا کشیده شود که پرسپولیس شرایط نامساعدی داشته باشد.