پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

بهتری: عملکرد کشتی را درمسابقات جهانی باید بررسی کنیم

مربی تیم کشتی جوانان استان تهران با تایید ضعف عملکرد برخی از کشتی گیران طی مسابقات جهانی و بازی های آسیایی هانگژو بر لزوم بررسی این موضوع تاکید کرد.

اکبر بهتری در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری البرز ورزشی مبنی بر اینکه چرا تعدادی از کشتی گیران ما در دقایق پایانی پیکارهای جهانی و بازی های آسیایی کم آوردند، اظهار داشت: من هم تایید می کنم که برخی از ملی پوشان ما دقایق و لحظات آخر مسابقه ضعف نشان می دادند. این مشکل خصوصا در رقابت های جهانی بیشتر مشهود بود.

وی ادامه داد: در هر حال کادر فنی و فدراسیون کشتی نسبت به موضوع اشراف دارند و حتما این مسائل را مورد بررسی و ضعف های احتمالی را برطرف می کنند. آنها که کنار تیم بودند کارشان را بلدند. کادر فنی و رییس فدراسیون نیز نسبت به این مسئله که برخی از اعضای تیم به لحاظ بدنی کم آوردند اذعان کردند. در هر حال فکر می کنم لازم است این موارد کارشناسی و موشکافی شود.

بهتری در ارتباط با آینده کشتی تهران و فعالیت های صورت گرفته در راستای پیشرفت این ورزش در پایتخت خاطرنشان کرد: کشتی تهران در مسیر درستی حرکت می کند. هدف گذاری های لازم صورت گرفته و دست اندرکاران مربوطه اعم از مربیان و هیات در جهت پیشرفت این ورزش تلاش می کنند. کارهای زیادی صورت گرفته انگیزه ها بالا رفته و تصور من این است که کشتی تهران طی سال های آینده پیشرفت خوبی پیدا می کند و ما شاهد حضور تعداد بیشتری از تهرانی ها در ترکیب تیم ملی خواهیم بود.

گفت وگو:احمد دباغ