پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

رقابت تنگاتنگ بر سر طارمی!

اخبار مهم روز فوتبال علاقمندان ورزش را معطوف به لژیونرهای ایرانی کرده است از جمله مهدی طارمی که مورد توجه نشریه مهم گازتادلااسپورت قرار گرفته است.

به گزارش البرز ورزشی:نشریه «گازتا دلو اسپورت» ایتالیا خبر داد سران باشگاه اینتر برای جذب مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو وارد عمل شدند تا این ستاره ایرانی را در ژانویه به خدمت بگیرند.

اینتری ها می دانند رقیب سنتیشان یعنی میلان در حال اقداماتی برای  جذب طارمی در زمستان است به همین خاطر به اقدامات خود برای جذب این بازیکن ایرانی سرعت دادند.

قرارداد طارمی با پورتو تابستان آینده به پایان می رسد و اینتر برای جذب این مهاجم ایرانی زمستان باید رقم کمتری از 10 میلیون یورو پرداخت کند به همین خاطر گزینه ارزان و مناسبی است.

تابستان گذشته اینتر و میلان برای جذب مهدی طارمی اقدام کردند ولی چانه زنی باشگاه پورتو  بر سر مسائل مالی باعث شده تا این بازیکن در پورتو ماندنی شود.

زمین بازی پیکان-پرسپولیس کجاست؟

 

دو تیم پیکان و پرسپولیس در هفته ششم رقابتهای لیگ برتر روز پنجشنبه برگزار خواهد شد اما محل برگزاری این بازی همچنان بلاتکلیف است.

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، دیدار دو تیم پیکان و پرسپولیس در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

در برنامه هفته ششم ورزشگاه پاس قوامین (شهید دستگردی) برای برگزاری این دیدار معرفی شده است اما ظاهرا به دلیل مرمت چمن این ورزشگاه عملا برگزاری بازی در این مجموعه امکان پذیر نیست.

در حالی که سازمان لیگ اعتقاد دارد این قصور از سوی مدیران ورزشگاه دستگردی و پیکان بوده، مدیران این ورزشگاه نیز اعتقاد دارند که پیش از این قرار نبود هفته ششم در تاریخ اعلام شده برگزار شود و تیم‌ها خود را برای هفته هشتم آماده می‌کردند و به همین دلیل مسئولان این باشگاه هم اقدام به مرمت چمن این مجموعه کردند.

کمیته مسابقات به مسئولان پاس قوامین تاریخ مسابقات معوقه را اعلام نکرده است و همین باعث شده این ورزشگاه هم بدون هماهنگی نسبت به مرمت چمن اقدام کند.

البته مسئولان این ورزشگاه مشکلی برای برگزاری بازی‌ها در ادامه لیگ برتر از هفته هشتم در این مجموعه ندارند و فقط نمی‌توانند پذیرای دیدار پرسپولیس و پیکان باشند.

قرار است تصمیم نهایی درباره محل برگزاری این بازی گرفته شود و تنها ورزشگاه موجود و قابل برگزاری مسابقه ورزشگاه انقلاب کرج است؛ در غیر این صورت باید بازی به شهری غیر از تهران و کرج منتقل شود.

احتمال محرومیت بازیکن آلومینیوم مقابل استقلال!

 

تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و آلومینیوم اراک فردا و در نخستین بازی هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر رو در روی هم قرار می‌گیرند.

شاگردان مجتبی حسینی در تیم آلومینیوم در فاصله زمانی تا برگزاری هفته ششم مسابقات لیگ برتر، دو بازی تدارکاتی مقابل تیم امید و تیم «ب» خود انجام دادند که با برتری آنها همراه بود.

 

آلومینیوم برای دیدار با نساجی مصدومی ندارد و حسینی تمام بازیکنان خود را در اختیار دارد. خطری که آلومینیوم اراک را در این بازی تهدید می‌کند احتمال محرومیت میلاد فخرالدینی مدافع این تیم است.

فخرالدینی در ۶ بازی گذشته آلومینیوم، سه کارت زرد دریافت کرده و اگر در دیدار با نساجی کارت زرد دریافت کند، بازی حساس هفته هشتم تیمش مقابل استقلال تهران را از دست خواهد داد.

تیم آلومینیوم با انجام ۶ بازی و با ۹ امتیاز در در رده هفتم و تیم نساجی هم با پنج امتیاز در مکان دهم جدول قرار گرفته اند.