پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

تعلیق ملی پوش هندبال به دلیل انتقاد از مربی خارجی!

بازیکن تیم سپاهان به دلیل انتقاد از عملکرد سرمربی تیم ملی بزرگسالان تا اطلاع ثانوی از فعالیت‌های هندبالی محروم شد.

وحید مسعود بازیکن سابق تیم هندبال ذوب آهن و این فصل تیم هندبال سپاهان که در پست بغل راست با شماره پیراهن ۳۱ بازی می‌کند و سابقه بازی در رده‌های سنی مختلف تیم‌ ملی را در کارنامه دارد. عصر روز یکشنبه ۲۳ مهرماه پس از اعلام لیست نهایی تیم ملی هندبال برای مسابقات انتخابی المپیک پاریس که از ۲۶ مهر لغایت ۶ آبانماه سالجاری به میزبانی قطر برگزار می‌‌شود با انتشار استوری در واکنش به لیست نهایی و آخرین مصاحبه وسلین ویوویچ سرمربی خارجی تیم ملی هندبال بزرگسالان واکنشی نشان داد

مسعودی که سابقه قهرمانی با سپاهان را در کارنامه خود دارد و در تیم‌های ملی سالها بازی کرد با انتشار استوری در صفحه شخصی اینستاگرامش ضمن نشان دادند مصاحبه سرمربی تیم ملی خطاب به وسلین ویوویچ  نوشت؛ هنوز ترکش‌های مربی گریت در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در تیم سپاهان و بازیکنان بی کیفیت خارجی که به سپاهان تزریق کردی، گریبان‌گیر هندبال ایران است و اینکه قرار داد چهارساله با یک مربی تراز اول جوان و سازنده بسته می‌شود. نه کسی که بازنشست شده است و همش روی صندلی می‌نشیند. پس در این دوسال چکار کردی که الان فرصت چهار ساله می‌خواهی.

 

در پی انتشار این نوشته کمیته انضباطی این فدراسیون وحید مسعودی، بازیکن تیم هندبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان را به دلیل انتشار مطالب موهن علیه کادرفنی تیم ملی هندبال ایران، تا صدور حکم قطعی، از کلیه فعالیت‌های مرتبط با رشته ورزشی هندبال تعلیق کرد

این حکم به لحاظ ضرورت و حفظ نظم، مستندا به ماده 91 از آئین نامه انضباطی فدراسیون هندبال و تا صدور حکم قطعی صادر شده است.

گفتنی است؛ تیم ملی هندبال مردان ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک پاریس که در کشور قطر برگزار می‌شود در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های ژاپن، کویت،بحرین و قزاقستان همگروه است. که در نخستین بازی روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه از ساعت؛ ۱۷ به مصاف ژاپن می‌رود.

 

محمد سیاوشی، علی رحیمی، فواد فرهادی، مجتبی حیدرپور، سلامان بربط، علی حیدریان، بهشاد فاتحی‌زاده، رضا عزتی، علیرضا دادوند، امیرعباس سلطانی، یونس آثاری، محمدمهدی بهنام‌نیا، افشین صادقی، حسین جهانی، محمدرضا کاظمی، محمدرضا اورعی، مهران رهنما و کیارش طاهری 18 بازیکن تیم ملی هندبال ایران در این رقابت‌ها هستند، که روح‌الله اکرمی‌نیا ( سرپرست) وسلین وویوویچ (سرمربی)، حمید صادقی شاه‌نشین (مربی)، مهدی قشقایی‌راد (آنالیزور و بدنساز)، علی بخشی (ماسور) کادرفنی تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها را تشکیل می‌دهند.

گزارش:صمدخزایی