پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

گشت و گذاری در متن و حاشیه اخبار ریز و درست فوتبال کشور از آن جهت خواندنی است که حکایات عجیب و غریبی در این ورزش رخ می دهد که می خوانید.

حکایت اقامت داوران در مازندران

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: دیدار تیم های نساجی مازندران و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می شود اما یک اتفاق عجیب پیش از این دیدار رخ داده است.

در شرایطی که طبق قانون داوران نباید در هتل تیم میزبان یا میهمان حضور داشته باشند، شب گذشته محمد رجاییان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در هتل محل اقامت داوران (هتل ساعت بابلسر) اقامت کرده است.

این  اتفاق در حالی صورت گرفته که اعضای تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هتلی دیگر (هتل بادله) مستقر هستند و باید دید چرا رجاییان و همکارانش در هتل محل اقامت داوران اقامت کرده‌اند؟

روز پرحاشیه پرسپولیس

در روزهای پرحاشیه باشگاه پرسپولیس، قرار است مجمع عمومی عادی این باشگاه به صورت فوق‌العاده برگزار شود.

در این جلسه قرار است در خصوص مواردی همچون انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی و بررسی و تصویب صورت‌های مالی منتهی به ۳۱ خرداد سال‌جاری بحث و بررسی قرار بگیرد. این مجمع ۳۰ مهرماه برگزار خواهد شد.

محرومیت در دیدار هوادار - فولاد

مسابقه تیم‌های هوادار تهران و فولاد خوزستان در هفته هفتم برگزار و از سوی کاظم کرامتی، مربی تیم هوادار تهران تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه که منجر به اخراجش شد، رخ داد.

وی به دو جلسه محرومیت که یک جلسه آن به مدت یک سال تعلیق می شود، محکوم شده است. ضمن اینکه باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

تیم فولاد خوزستان به دلیل نقض اصولی کلی رفتار از طریق و عدم رعایت مقررات مسابقه به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قطعی است.