پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
انتقاد از رفتار های سلیقه ای

روشن: تصمیمات باشگاه استقلال قائم به فرد است

اتفاقاتی که در باشگاه استقلال رخ می دهد براساس احساسات فردی است و اگر کنترل نشود وضعیت تیم فوتبال را بغرنج تر می سازد.

حسن روشن، اسطوره فوتبال استقلال به البرز ورزشی می گوید: در این تشکیلات از مدیرعامل گرفته تا افراد زیرمجموعه باشگاه ثبات ندارند و تصمیمات روزمره و برمبنای نتایجی که صورت می گیرد اتخاذ می شود. اگر قرار باشد رفتار ها سلیقه ای ادامه یابد و احساسات جای اصول را بگیرد آینده ی خوبی برای باشگاه ترسیم نمی شود.

روشن افزود: اگر قرار باشد تغییراتی در هیات مدیره باشگاه صورت گیرد باید با رای اعضای هیات مدیره باشد اما الان مشاهده می کنیم مدیرعامل باشگاه تنها نسبت به تغییر اعضا اقدام می کند درصورتی که این نه رسم است و نه قانون مگر اینکه اجرای قانون برعکس شده باشد که ما از آن اطلاعی نداریم.

آقای اولیایی شرکتی را به ثبت رسانده است که براساس آن 51% سهم را برای خودش درنظر گرفته که رئیس هیات مدیره است و 49% باقی مانده را به 100 نفر دیگر داده است، آیا معامله ای در این زمینه صورت گرفته است من خبر ندارم. اگر شرکت به نام باشگاه استقلال است چرا باید بر اساس تصمیمات اتخاذ شده آکادمی باشگاه برای مدت معلوم به آقای اولیایی سپرده شود، این مسئله سبب شد که برنامه مدیریت آکادمی که زمان آن به یک سال هم نرسیده نیمه کاره رها شود.

روشن اضافه کرد: در حقیقت رمز موفقیت باشگاه استقلال کمیته پیشکسوتان و آکادمی آن است، حالا کاری به کمیته های دیگر نداریم که اصلا تشکیل نشده اند، نبود کمیته فنی سبب شده که تصمیمات باشگاه استقلال قائم به فرد باشد درصورتی که آرزوی همه ما این است که فوتبال نتیجه بگیرد و هوادار راضی باشد، خود من مذارکاتی هم با باشگاه داشته ام و اختیاراتی هم روی کاغذ به من محول شده است اما اعمال سلیقه شخصی و اینکه چون سرپرست تیم دوست مدیرعامل است و باید حتما باشد من را نیز ناچار به کنارگیری کرده است.

ما دنبال بهترین رفیق نیستیم بلکه باید دنبال بهترین و کاربلد ترین افراد باشیم تا اهداف باشگاه برآورده شود، توصیه و خواهش می کنم که شخص مدیرعامل باشگاه احساسات شخصی خود را کنار بگذارد و به فکر فوتبال استقلال باشد اگر این مسایل متن و حاشیه ای حل شود بقیه مشکلات را می شود به مرور برطرف کرد.

گفت و گو: عباس اسماعیلی