پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
بازتاب افشاگری بازیکن تیم ملی کبدی

مقدم: سرمربی ایرانی با تیم هندی قرارداد دارد

کبدی ایران با از دست دادن مقام قهرمانی بازی های آسیایی دچار حاشیه شده است.

سعید مقدم، کاپیتان و مربی سابق تیم ملی کبدی ایران در واکنش به افشاگری دو بازیکن کبدی درباره مسائل مبتلا به تیم ملی کشورمان گفت: ادعای آقای مهاجر صد در صد درست است و این جای تاسف دارد سرمربی تیم کشوری کاسبی راه بیاندازد و از بازیکنان درصد قرارداد بگیرد و از همه بدتر اینکه خود آقای مازندرانی با تیم مومبای هندوستان قرارداد امضا کند و دیدید که بعد از اعمال نفوذ هندی ها وی حتی از جای خود نیز بلند نشده بود چون می ترسید جایگاهش را در تیم مومبای از دست بدهد. واقعا جای تاسف است که مربی تیم ملی نگاه منفعتی و حذفی نسبت به شاگردانش داشته باشد.

دکتر سعید مقدم که در سال 2004 نخستین نایب قهرمانی را برای تیم ایران به دست آورده است درباره اتفاقاتی که در بازی های آسیایی رخ داده گفت: هندی ها صاحب کبدی جهان هستند و بدیهی است که اعمال نفوذ کرده اند کما اینکه دیده ایم دقیقه 90 داور عراقی بازی ما را عوض می کند، وقتی کرسی ها همه در اختیار هندی ها باشد طبیعی است که ما نتوانیم کاری از پیش ببریم.

آقای اورسجی هشتم اسفند رئیس کنفدراسیون آسیا شد اما از آن تاریخ تا حالا حتی یک ایرانی در کمیته های این بخش جای نگرفته اند از سوی دیگر در غرب آسیا از کبدی خبری نیست و ما برای اینکه قوی تر شویم باید ابتدا کبدی را در منطقه تقویت کنیم در غیر این صورت پست فرمایشی هیچ دردی از کبدی ما را دوا نمی کند.

وی درباره عملکرد تیم بانوان نیز گفت: ترکیب تیم نسبت به 5 سال پیش هیچ تغییری نکرده است و بازیکنان نسبت به آن دوره 5 سال پیرتر شده اند تاجایی که با تایپه باختند، فدراسیون کبدی باید راه را برای حضور خبرگان این رشته باز کند وگرنه با شرایط کنونی و افرادی که نه زبان بلد هستند و نه کبدی را می شناسند موقعیت فعلی را هم از دست خواهیم داد.

گفت و گو: پیمان محرمی