پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
والیبال ساحلی در روز های تغییر

سالمی: حسرت دستمزد سالنی بازان را می خوریم

رئیس قبلی سازمان ساحلی فدراسیون والیبال با راه اندازی لیگ کار مهمی را انجام داده بود تا بازیکنان ساحلی از بلاتکلیفی در این ورزش رهایی پیدا کنند.

بهمن سالمی، کاپیتان تیم ملی والیبال ساحلی ایران در واکنش به ایجاد تغییرات در صدر این سازمان به البرز ورزشی گفت: آقای بحریه آدم مثبتی است که شاید بتواند در وضعیت بحرانی فدراسیون به این ورزش کمک کند، والیبال ساحلی کشور ما موقعیت خوبی دارد و همانطور که دیده اید از 5 مسابقه خود به 4 برد دست پیدا کرد اما بازیکنان ما به علت کم تجربگی حضور در مسابقات تور جهانی در لحظات حساس کم می آوردند.

 حالا ما مسابقات انتخابی المپیک را در پیش داریم و برای اینکه بتوانیم امتیازات خود را افزایش دهیم به قرعه های سبک تری برخورد کنیم باید که مقدمات حضور ما در تور های مختلف از جمله تور جهانی هندوستان فراهم شود. ژاپن هم مانند ما در بازی های هانگژو به مقامی دست پیدا نکرده است اما با استخدام مربی خارجی در همه تور ها حضور می یابد.

سالمی که به اتفاق رحمان رئوفی عنوان قهرمانی آسیا را در اختیار دارند و با شکست ساحلی بازان قطری تی جان و شریف خاطره ساز شدند می افزاید: ما سال مهمی را در پیش داریم و انتظار داریم که رئیس جدید ساحلی بتواند اسپانسر های مستقلی را برای این ورزش به خدمت بگیرد.

ما عمر و جوانی خود را برای این ورزش گذاشتیم و همواره حسرت بازیکنان سالنی را می خوریم، میزان دستمزدی که برای امثال من در نظر گرفته می شود شاید به سالی 500 میلیون نرسد.

کاپیتان تیم ساحلی ایران به لزوم استخدام مربی خوب خارجی برای تیم ملی ایران پرداخت و گفت: آلمان، اتریش، ایتالیا و برزیل بهترین مربیان ساحلی دنیا را دارند و چه خوب می شود که اگر بتوانیم یک مربی سرشناس را استخدام کنیم و مربیان دلسوز ایرانی به ویژه آقای حمید موحدی و نیز آقایان هوشمند، نائینی و سلاق را کنار مربیان خارجی قرار دهیم، برای من دلسوزی آقای حمید موحدی رشک برانگیز است ایشان همیشه از خود می گذرد تا به بازیکنان برسد.

گفت و گو: جمشید حمیدی