پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
نگاهی متفاوت به دیدار ایران با قطر

در عرض ۱۰ دقیقه به 4 گل تعریف شده دست یافتیم

با ثبت 4 گل به دروازه قطر، شاگردان قلعه نوعی بعد از قهرمانی در تورنمنت کافا، دومین قهرمانی را اینبار در امان مرکز کشور ا ردن تجربه کردند.

در برابر قطر گذشته از فاکتور بازی بی ریخت نیمه اول باید گفت در نیمه مربیان همه چیز به سود تیم ایران سنگینی داشت.

در ۴۵ دقیقه دوم قامت یک تیم پر امیدرا داشتیم. در ۱۰دقیقه طوفانی 4 گل تعریف شده به ثمر رساندیم تا کی روش چالش بزرگی را دریافت کند.

چند نکته باعث شد تا تغییراتی را در روند حرکتی تیم ملی در قیاس دو نیمه شاهد باشیم.

زمانی که عرض دادن به بازی و کشاندن جریان‌ بازی به کناره ها در دستور کار واقع شد، فشردگی دفاع قطر از هم پاچید تا هم در عمق دفاع قطر حرکت ویران کننده داشته باشیم و هم در شروع مجدد و ارسال هاز هر دار و گلزن دیده شویم.

ایجاد سرعت و انتقال توپ ان هم با ضریب سرعت بالا و اضافه شدن جهانبخش‌ و قدوس به خط حمله به عنوان مهاجمان سایه، عاملی شد تا قطر ازتیم پایداربه تیم لرزان وفرو ریخته تبدیل شود.

در‌۱۰دقیقه طوفانی کاخ کی روش فرو ریخت. چون کی روش در قطر با کمبود ابزار پایداری و ایستادگی مواجه است.

قلعه نوعی برای تحت فشار قرار دادن تیم قطر و ایجاد شکاف در ستون دفاعی وپیچیده تیم کی روش ،با اضافه شدن بار مسیولیت به مردان خط‌میانی کار را از‌هافبک ها آغاز کرد، جایی که عزت الهی و قرار داشتند.بازی فیزیکی وبر هم زدن سازمان تیمی قطر این فضا را برای رامین رضاییان ومحمدی ایجاد می کرد تا با روش بازی رو به جلو وارسال‌ها قطری ها بازی برگشت به عقب را به اجبار تجربه کنند.

گزارش: اکبر عزیزی