پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
کیش میزبان استقلالی ها در لیگ برتر

مسئولان در انتظار تایید مدیرعامل!

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که گویا آنها جزیره کیش را برای میزبانی از رقابت‌های خود معرفی کرده و قرار است بازدیدهای لازم از این جزیره به‌منظور قطعی شدن این امر صورت بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: این درحالی است که مجموعه المپیک کیش با پنج زمین چمن طبیعی و مصنوعی، این روزها در بهترین وضعیت ممکن قرار دارد و می‌تواند از این جهت انتخاب مناسبی برای باشگاه پرهوادار پایتخت باشد.

در همین خصوص محمود پازوکی، رئیس هیات فوتبال جزیره کیش درباره آخرین وضعیت میزبانی استقلال در این جزیره و شرایط زیرساخت‌های فوتبالی کیش گفت:

حدود شش، هفت ماه می‌شود که درحال کار جدی روی مجموعه المپیک هستیم. البته قبل از جام‌جهانی قطر قرار بود میزبان اردوی تدارکاتی تیم ملی و چند بازی ملی در جزیره باشیم که درنهایت امکانات ما تا آن روز آماده نشده و شرایط مطلوب ما به این اتفاق نرسید.

ورزشگاه اصلی ما از چمن هیبریدی بهره می‌برد اما در کنار چمن هیبریدی نیز، چهار رختکن مجهز را تاسیس کردیم. در این بین هم اتاق ماساژ، پزشکی، دوپینگ، کنفرانس خبری، خبرنگاران و داوران را هم تعبیه کرده و vip بسیار شیکی را هم ایجاد کردیم. در واقع حدود ۹۰۰ متر را به زیرساخت‌های این مجموعه اضافه کردیم. در کل امکانات شیک و مجهزی را به ورزشگاه اضافه کردیم. در کنار آن زمین‌های مصنوعی را تدارک دیدیم که فرصت تمرین و بازی در این زمین‌ها نیز فراهم است. سه زمین طبیعی دیگر هم در این مجموعه موجود است که فرصت ایجاد اردو و بازی‌های تدارکاتی برای تیم‌های فوتبالی در سطح اول فوتبال کشور فراهم است.

خطیر برای بازدید از امکانات و زیرساخت‌های فوتبالی ما به کیش می‌آید و قرار است در این خصوص مذاکراتی صورت بگیرد. البته با نکونام هم صحبت کردیم اما از آنجایی که استقلال قرار است با هوادار دیدار کند، با توجه به فرصت کم باقی‌مانده احتمالا یکی از دستیاران سرمربی استقلال راهی کیش می‌شود. درصورتی‌که خطیر و کادرفنی استقلال اوکی بدهند بازی‌های خانگی استقلال در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

ظرفیت اصلی ما هفت هزار نفر است که درصورت امکان این ظرفیت را در آینده به ۱۵ هزار نفر خواهیم رساند. البته شاید در آینده بتوانیم اتفاقات بزرگ‌تر و بهتری را برای ایجاد زیرساخت‌های بیشتر و بهتر در جزیره کیش فراهم کنیم

فرنوش صادق زاده.