پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
دفاعیه سهیل مهدی از سازمان لیگ

تابع تصمیمات هیات رئیسه هستیم

رئیس سازمان لیگ فدراسیون نسبت به یادداشت امروز پایگاه خبری البرز ورزشی در مورد مسایل مربوط به لیگ و تیم ملی واکنش نشان داده است.

به دنبال درج مطلبی در خصوص بی برنامگی در سازمان لیگ سهیل مهدی با نویسنده تماس گرفت و حدود نیم ساعت مسائل و مشکلات فوتبال را مطرح کرد و تاکید کرد: برنامه های تیم‌ملی در فیفا دی، حضور نمایندگان ایران در جام باشگاههای آسیا، حضور تیم امید در هانگژو از یک سو و برخی مناسبت ها و اوضاع خاص ورزشگاه آزادی از جانب دیگر باعث شد تا توقفی در لیگ داشته باشیم.

سهیل مهدی افزود:ما تابع برنامه های فدراسیون فوتبال و تصمیمات هیات رییسه هستیم و با این مشکلات عدیده و با هماهنگی باشگاهها به دنبال برگزاری مناسب بازی‌ها خواهیم بود.

دیدار روز گذشته پرسپولیس با پیکان با رضایت گل محمدی صورت گرفت و طبق برنامه در فاصله سه روز برگزار شد.

چون تیم پرسپولیس سه شنبه آینده با استقلال تاجیکستان بازی دارد و...

سهیل مهدی از صاحب قلم سوال کرد ،‌ با وجود این همه مشکلات و تراکم بازی‌ها اگر شما جای بنده بودید چه اقدامی انجام‌می دادید؟

در پاسخ گفتم: اولا بازی پرسپولیس در‌فاصله یک روز و نصفی برگزار شد نه سه روز.

 ثانیا قطعا زیر بار تحمیل تعطیلی بی دلیل بازی‌های باشگاهی نمی رفتم و در صورت اصرار مسئولان بالا دستی، مسائل را با هواداران و علاقمندان  فوتبال در میان‌می گذاشتم و کناره گیری می کردم( زیرا این تصمیمات خلق الساعه و عجیب را باید شما در سازمان لیگ پاسخگو باشید).

گفت و گو: احمد میرزاییان