پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
کسر تماشاگران به جای تغییر مکان

دربی قطعا در آزادی!

بازی دربی قرار است ۲۳ آذر برگزار شود ‌اما هنوز در مورد مکان برگزاری بازی صحبتی انجام نشده و از آنجا که دو تیم استقلال و پرسپولیس همواره این دیدار حساس را در آزادی برگزار کردند شرایط حضور در ورزشگاهی جز آزادی را ندارند.

این در حالی است که صحبت در مورد برگزاری این بازی در کیش هم بود اما استقلالی ها اعتراض خود را به این موضوع اعلام کردند و معتقدند که تمام بازی های میزبانی این تیم باید در آزادی برگزار شود.

اعضای تیم استقلال پس از بازی با هوادار از چمن ورزشگاه نیز ابراز رضایت کردند و معتقدند که چمن در وضعیت نسبتا خوبی به سر می برد و استقلال‌مشکل خاصی برای بازی کردن در این اوضاع ندارد.

به نظر می رسد با این اوصاف بازی دربی در ورزشگاه آزادی برگزار شود‌و دو تیم رضایت به حضور در استادیومی غیر از زمین اختصاصی خود ندارند و برای بازی در آزادی برنامه ریزی کردند.

این در حالی است که آزادی همچنان در دست تعمیر است اما ترمیم و ساخت و ساز ورزشگاه ربطی به برگزاری بازی و چمن ندارد اما احتمال اینکه تعداد کمی تماشاگر بتوانند در آزادی دربی را تماشا کنند بسیار است زیرا به دلیل ساخت و ساز اطراف ورزشگاه و تعمیر صندلی ها ازدهام جمعیت می تواند ایجاد خطر کرده و شرایط را سخت کند به همین دلیل بلیط فروشی با شرایط خاص انجام می شود اما این دیدار قطعا در آزادی و با حضور تماشاگران برگزار می شود.

گزارش: سوده رحمانوند