چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
اشک شوق و حسرت آزمون در مسیر انتخابی المپیک

آماده مصاف به تیم چهارم جهان

مرحله دوم رقابتهای انتخابی المپیک از 4 تا 10 آبان ماه به میزبانی استرالیا آغاز می شود و ملی پوشان کشورمان به مصاف حریفانی از کشورهای استرالیا (تیم چهارم جهان) چین تایپه و فیلیپین می روند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: مراسم بدرقه اعضای تیم ملی فوتبال بانوان با حضور مهدی تاج، رییس فدراسیون، مهدی محمدنبی، منصور قنبرزاده، مریم منظمی، میرشاد ماجدی، دکتر احمدرضا براتی، طهمورث حیدری، محمدرضا ساکت، احسان اصولی، بهرام رضاییان (اعضای هیات رییسه)، هدایت ممبینی، دبیرکل، وحید فدایی، خزانه دار، محمدرضا اسلامیان، علی تارقلی زاده، حامد مومنی، مسئولین بانک شهر، حامی تیم ملی فوتبال بانوان امروز (شنبه 29مهر) در سالن اجتماعات هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

در این مراسم پس از سخنرانی رییس فدراسیون از سوی بانک شهر از اعضای تیم ملی بانوان کشورمان تجلیل به عمل آمد و همچنین رییس فدراسیون، اعضای تیم ملی با شال گردن منقش به پرچم مقدس کشورمان بدرقه کردند.

اعضای تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان امشب (شنبه 29 مهرماه) تهران را به مقصد دوحه و سپس پرث ترک خواهد کرد.

مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان نیز گفت: شاید هیچکس انتظار صعود از این مرحله را نداشت که بتوانیم از میانمار صعود کنیم. مجبور شدیم ۲ بازی با تیمی کنیم که خودش میزبان و از لحاظ رنکینگ نیز از ما بالاتر بود‌. مجبور بودیم با این تیم در کشور خودش ۲ بازی رفت و برگشت انجام بدهیم. پس از برد یک بر صفر در بازی اول شوکه بودیم زیرا اردوی آماده سازی نداشتیم و بدون بازی دوستانه رفتیم. صعود به مرحله دوم برای ما یک رویا بود. بچه‌های ما خیلی جنگیدند و در یک جنگ نابرابر پیروز شدند (در این لحظه آزمون پشت تریبون برای ثانیه‌هایی گریست).
وی گفت: الان اصلا به نتیجه فکر نمی‌کنم. همین که با تیم چهارم دنیا و فلیپین که در جام جهانی بازی کرده بازی کنیم برای ما کافی است و می‌خواهیم سه بازی خوب داشته باشیم. با وجود تمام مشکلات می‌خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.
آزمون در پایان گفت: از مرضیه جعفری، سرمربی تیم خاتون بم تشکر می‌کنم که با وجود بازی‌های تیمش در آسیا، به کمک ما آمد و ۹ بازیکن این تیم را در اختیار ما قرار داد. می‌خواهیم نماینده‌ای در حد دختران شایسته ایران باشیم.