پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
آزادی میزبان دربی

جایگاه بازیکن تاجیکستانی در ترکیب پرسپولیس

این احتمال وجود دارد که حنانوف برای دیدار برابر تیم سابقش در لیگ قهرمانان فیکس باشد.

سرمربی پرسپولیس در نظر دارد از وحدت حنانوف، بازیکن تاجیکستانی تیمش در بازی روز سه شنبه مقابل استقلال این کشور به عنوان بازیکن ثابت استفاده کند.

در این راستا نیز وحدت در بازی با پیکان تقریبا 20 دقیقه‌ای به میدان رفت و خیلی هم آماده نشان داد. به هر حال این بازیکن از تیم استقلال تاجیکستان به پیراهن پرسپولیس رسید و طبیعتا انگیزه بالایی برای رویارویی مقابل تیم سابقش دارد. اما اینکه با حضور وحدت در ترکیب اصلی دانیال اسماعیلی‌فر روی نیمکت خواهد نشست یا یک خط جلوتر خواهد رفت یا نه در تمرینات روزهای آتی سرخپوشان مشخص خواهد شد.

در بازی با پیکان حنانوف در پست دفاع راست به میدان رفت و اسماعیلی‌فر در نقش وینگر راست به جای سعید صادقی به بازی ادامه داد. به هر حال اگر یحیی بخواهد تصمیمش در مورد حنانوف را عملی کند باید یکی از هافبک‌هایش را از ترکیب بیرون بگذارد یا به دانیال استراحت دهد. دیدار سرخپوشان مقابل استقلال تاجیکستان ساعت 19:30 روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

از سوی دیگر خبر رسید در شرایطی که تهران وضعیت مناسبی برای میزبانی از مسابقات فوتبال لیگ برتر ندارد باز همین ورزشگاه آزادی است که میزبان دربی بین استقلال و پرسپولیس خواهد بود.

همانطور که پیشتر نوشتیم وضعیت ورزشگاه‌ها و چمن‌های فوتبال تهران چندان مناسب نیست و همچنان این ورزشگاه آزادی است که جور همه بی‌مسئولیت‌ها در این خصوص را می‌کشد.

از آنجا که استادیوم آزادی در وضعیت مناسبی قرار دارد  مقرر شده میزبان بازی‌های مهم باشد. از این رو به‌طور حتم دیدار دربی ۱۰2 درصورتی‌که این دیدار طبق برنامه قبلی در همان تاریخ اعلام‌شده (۲۳ آذر) برگزار شود، ورزشگاه آزادی مانند همیشه میزبان این دیدار باشد.

گزارش: نیلوفر مژدهی