پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

درخشان: زاهدی به آقای گلی فکر کند

 سرمربی سابق پرسپولیس گفت: زاهدی آقای گلی را نشان کند تا انگیزه‌اش بیشتر شود و حتماً می‌تواند آقای گل لیگ برتر شود.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: حمید درخشان در خصوص برتری ۳ بر یک پرسپولیس مقابل پیکان در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین اظهار کرد: بازی خوبی بود و پیکان بازی شجاعانه‌ای انجام داد اما این پرسپولیس بود که مزد برتری‌اش را گرفت و می‌توانست با سرعت دادن به بازی بیش از سه گل به پیکان بزند. بعد از گل دوم که به ثمر رسید، تمرکز پیکان که یک بار موفق شده بود بازی را به تساوی بکشاند به هم ریخت و از به هم ریختگی حریف امکان استفاده بیشتری وجود داشت. در مجموع آنچه بیش از همه ارزش داشت کسب امتیازات کامل مسابقه بود که نصیب پرسپولیس شد تا این تیم همچنان در بالای جدول بماند و به تکرار عنوان قهرمانی در پایان فصل امیدوار باشد.

وی افزود: در بازی با پیکان مصدومان زیادی در تیم پرسپولیس بودند و بازیکنان ذخیره و جوان که کمتر به آنها بازی رسیده بود به میدان رفتند. در چنین فرصت‌هایی بازیکنان باید بتوانند اعتماد سرمربی را جلب کنند و به همین منظور باید تلاش بیشتری از خود نشان دهند. ضمن اینکه فرشاد فرجی فکر نکند در یک تیم معمولی بازی می‌کند. او باید هشیارتر از این‌ها بازی کند. دو اشتباه فاجعه‌بار داشت که یکی از آنها گل شد و دومی هم توسط بیرانوند مهار شد. جبران کردن یک اشتباه بزرگ کار آسانی نیست و زحمات دیگر اعضای تیم را از بین می‌برد. فرجی بداند در تیم بزرگ پرسپولیس بازی می‌کند و همانند یک بازیکن مبتدی اشتباهاتی نکند که باعث شود کل تیم تنبیه شوند. او از فرصتی که به خاطر پارگی رباط صلیبی پورعلی گنجی و خستگی کنعانی‌زادگان به دست آورده بود استفاده نکرد.

سرمربی سابق تیم پرسپولیس درباره درخشش شهاب زاهدی که زننده هر سه گل سرخپوشان مقابل پیکان بود، گفت: در گذشته هم گفته بودم اگر زاهدی خوب تغذیه شود و به او توپ‌های خوبی برسد، می‌تواند به تیم برای کسب پیروزی کمک کند. زاهدی شرایط فیزیکی خوبی دارد و از قد بلندی برخوردار است. وقتی در شرایط گلزنی قرار بگیرد به بهترین شکل استفاده می‌کند و چارچوب شناسی خوبی دارد. زدن اولین گل برای پرسپولیس اهمیت زیادی داشت و در بازی قبلی گل برتری را زد تا فشار از روی دوشش برداشته شود. در بازی با پیکان هم سه گل زد تا دو پیروزی تیم با گل‌های او به دست آید. نکته بسیار مهمی که زاهدی باید به خاطر داشته باشد اقناع نشدن است. گلزنی‌های او باید تداوم داشته باشد و هر هفته برای پرسپولیس گل بزند. او آقای گلی را نشان کند تا انگیزه‌اش بیشتر شود و حتماً می‌تواند آقای گل لیگ برتر شود.