پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

رشیدی: خوب بردیم، اما کامل نیستیم

دروازه بان پر آوازه سابق فوتبال کشورمان و پیشکسوت و دلسوز باشگاه استقلال از پیروزی تیم استقلال برابر هوادار به نیکی سخن می گوید.

منصور رشیدی در گفت و گو با البرز ورزشی اظهار داشت: استقلال به یک پیروزی حیاتی مقابل تیم هوادار دست یافت. پس از دریافت دو گل و به ثمر رساندن 3 گل که حکایت از برگشت به بازی را داشت و نشان داد که استقلال می تواند به بزرگی خود ادامه دهد.

 رشیدی افزود: باز هم می گویم، هوادار را خوب بردیم اما هنوز تیم کاملی نشده ایم، استقلال در خط دفاع که شکننده و مشکلات به قوت خود باقی است. روی گل های دریافتی خط دفاع تیم کاملا مقصر بود.

رشیدی تقویت خط دفاع را از الزامات دانست و اشاره ای هم به خط دفاع گفت: جای یک مهاجم ششدانگ در استقلال واقعا خالی است، البته چون هنوز مهاجم آرژانتینی را ندیده ام نمی توانم زود قضاوت کنم.

دروازه بان سابق استقلال افزود: تعامل سرمربی و مدیریت باشگاه تاثیرات خود رانشان داد و این فضا باید حفظ شود تا دشمنان استقلال به مسیر یاس و ناامیدی هدایت شوند.

رشیدی تصمیم اخیر که از قراردادها کم شد تا بازیکن آرژانتینی موفق به عقد قرارداد شود را ستود و گفت: این رسم در تمام دنیا وجود دارد، اینکه بازیکنان با این طرح موافقت کردند، بیانگر جاری شدن روحیه ی یکپارچگی در تیم و باشگاه است که سود آن مشمول تیم، باشگاه، مدیریت، سرمربی، هوادار و مجموعه باشگاه استقلال خواهد شد.

گفت و گو: اکبر عزیزی