جمعه بیست و یکم اردیبهشت ماه

روشن: حلقه گم شده پیدا شده

روز گذشته بین وزارت ورزش و آموزش و پرورش همکاری دو جانبه به امضا رسید و قرار شد تا برای زیر ساخت های رشد ورزشکاران این دو وزارتخانه همکاری تنگاتنگی با یکدیگر داشته باشند با وی در این مورد به گفت گو نشستیم.

روشن گفت: اقدام مناسب و حرکت ریشه ای صورت گرفت، در حقیقت حلقه گمشده ورزش در همین حرکت است که اکنون پیدا شده است.

وی اضافه کرد: قرار است تجهیزات ورزشی از طریق سازمان گسترش و توسعه وزارت ورزش در اختیار آموزش و پرورش قرار بگیرد تا پایه رشد بازیکنان در مسیرقهرمانی از این طریق شکل بگیرد.

اسطوره فوتبال کشورمان اضافه کرد:این اقدام مانند سالهای قبل از انقلاب است که ورزش و فوتبال و رشد قهرمانان از آموزش و پرورش شکل بگیرد.

وی ادامه داد: در حقیقت به دوران پایان رشد ورزشکاران به صورت دیم نزدیک شدیم و قطعا از این به بعد پیدایش قهرمانان را در ورزش آموزش و پرورش جست و جو کرد.

وی افزود: در صحبتی که با دانش آموزان داشتم گفتم اکنون دو وزیر کابینه دولت پیش شماقرار گرفتند مشخص که این اقدام اساسی کاملا جدی است .امکانات ورزش در اختیار شما قرار دارد می دانم و شک ندارم که این اقدام به بار خواهد نشست و محصولات خوبی از آن درو خواهد شد. بنابراین شما دانش آموزان کار را جدی بگیرید و ما پیشکسوتان ورزش تجربیات خود را درجهت خدمت گذاری در اختیار نسل سازنده و آینده ورزش کشورمان قرار خواهم داد.

به دانش آموزان یادآور شدیم که زمان ما که محصل بودیم مدیر منطقه را نمی توانستیم ببینیم اما اکنون دو وزیر کابینه در کنار شما قرار دارند شعاری که انتخاب شده درست است تربیت، تحصیل و تهذیب ورزش شعاری است که برای این اقدام در نظر گرفته شده است و مشخص است که بار فرهنگی ورزشی و قهرمانی در آن صاحب جایگاه خاصی است.

گفتگو:اکبر عزیزی