چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

آکسل آبنوسی:ترکیه نه،در ایران پیشرفت می کنم!

بازیکن ارمنی سوپرلیگ ترکیه می خواهد در لیگ برتر ایران به موفقیت برسد.

به گزارش البرز ورزشی،آکسل در مورد حضور در لیگ برتر و فوتبال ایران گفت:از آرارات تهران شروع کردم و به تیم کازیانتپ ترکیه رفتم و شرایط بسیار خوبی داشتم اما به دلیل مسایل و مشکلاتی که در رابطه با مشکلات ارمنی ها با مردم آذربایجان ترجیح دادم به کشورم برگردم و در فوتبال ایران حضور یابم و به کارم ادامه دهم.

وی افزود:یک دوره نیز در پیکان حضور داشتم و تجربه بازی در آرارات و پیکان می تواند به من کمک کند تا در فوتبال ایران جا بیفتم.

آکسل در مورد شرایط لیگ ترکیه گفت:امکانات و شرایط در لیگ ترکیه عالی است و واقعا از نظر کیفی و انکانات الی هستند ما از صبح تا عصر در خدمت تیم بودیم و از امکانات بسیاری نیز بهره مند می شدیم امیدوارم این اتفاق در یگ برتر ایران نیز رخ دهد و شرایط بهتر شود.

این بازیکن در مورد لیگ برتر ادامه داد: لیگ ایران شرایط خوبی دارد بازی های تیم های بزرگ را پیگیری می کنم و تیم ملی ایران را نیز بسیار دوست دارد.علاقمندم که در آینده ای نزدیک به تیم ملی دعوت شوم.خیلی ها از من می پرسند که آیا علاقمندی که در تیم ملی ایران بازی کنم باید بگویم که بسیار خوشحال می شوم و تنها برای تیم ملی کشورم به میدان می روم و تابعیتم را تغییر نمی دهم.

آبنوسی در مورد علاقه اش به استقلال یا پرسپولیس گفت: هر دو تیم را دوست دارد زیرا از این دو تیم بهترین های لیگ برتر ایران هستند اما از علایق رنگی ام صحبت نمی کنم زیرا هر دو تیم برایم قابل احترامند!

وی در پایان درمورد پیشنهاداتش گفت: در حال حاضر در حال بررسی شرایط هستم اما قطعا سعی دارم در یک تیم لیگ برتری بازی کنم و برای حضور در تیم ملی آماده شوم.