پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

حضور موفقیت آمیز سورنا در بارسلونا

استعدادیابی فوتبال به منظور شناسایی توانایی و مهارت افراد در زمینه این رشته و مطابق با عوامل مختلف انجام می‌شود تا کارشناسان بتوانند بر اساس آن عملکرد افراد را مورد سنجش قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: سورنا علی اکبر فوتبالیست نونهال شمیرانات با قد 140 سانتیمتر با داشتن 9 سال سن، با درایت خاص موفق به دریافت تاییدیه  موفقیت آمیز از باشگاه تخت جمشید و باشگاه بارسلونا شد.

سورنا علی اکبر با تیزهوشی خاص توانست توانایی خود را در معرض دید مربیان و استعدادیاب های داخلی و خارجی قرار دهد سرعت بالای این فوتبالیست نونهال ‌از معیارهایی بود که توانست توجه مربیان باشگاه بارسلونا را به خود جلب کند.

بسیاری از مربیان من جمله کیومرث دهقانپور از مربیان AFC و مربی FIFA می‌گویند سورنا علی اکبر، از بازیکنان نونهالی است که در زمین بازی به سرعت فکر می‌کند و در لحظه حرکت مناسب را انجام می‌دهد این نشانه خوبی است و در زمین  فوتبال جسورانه عمل می‌کند.

بدون تردید فرصتی که برای سورنا به وجود آمده او را می تواند در دریای تکنیک و دانش بارسلونا به شاه ماهی فوتبال تبدیل کند و چه خوب می شود اگر برای همه نوجوانان مستعد ایران چنین شرایطی مهیا شود