چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
به پیشنهاد مهدی حاج محمد و اقدام وزیر ورزش

زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شیرودی احیا شد

مدت زمان طولانی است که بساط مسابقات فوتبال پیشکسوتان با عنوان جام یونس شکوری که همه ساله در ورزشگاه شیرودی برگزار می شد برچیده شده است.

دلایل زیادی وجود داشت، اما عمده ترین آن وضعیت خراب زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شیرودی است. کسی توان پا جلو گذاشتن را نداشت، از این رو پیشکسوتان فوتبال به ناچار خانه نشینی را اختیار کرده بودند.

چندی پیش در دیدار پیشکسوتان فوتبال با کیومرث هاشمی وزیر ورزش، مهدی حاج محمد اسطوره تکرار نشدنی باشگاه استقلال و مسئول سابق کمیته پیشکسوتان هیات فوتبال تهران، وزیر ورزش را در خصوص نابودی زمین کوچک و مصنوعی شیرودی قرار داده و بسته شدن این محل به روی خاک خورده های فوتبال ر در جریان می گذارد.

پیشنهاد حاج محمد با استقبال هاشمی مواجه شده و دستور بازسازی و احیا زمین مورد نظر صادر می شود. پیگیر های حاج محمد موجب تا این پروسه زودتر از وقت تعیین شه به پایان برسد. اکنون زمین چمن مصنوعی ورزشگاه شیرودی به یک زمین تازه تاسیس تبدیل شده است.

مهدی حاج محمد که بانی خیر شده است، در ارتباط با برگزاری مسابقات یونس شکوری گفت: به زودی برای راه اندازی این مسابقات اقدام خواهد شد و با همکاری برخی از دوستان چون نصراله استاد رحیم واسدی فراخوان ثبت نام خواهیم داد.

گزارش: اکبر عزیزی