چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
نگاه کارشناس

کواچ بهترین گزینه مربیگری تیم ملی والیبال

استفان کواچ بازیکن سابق تیم ملی و از مربیان جوان و به روز والیبال اروپا می تواند بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی ایران باشد.

ناصر پیشوا مربی و پیشکسوت والیبال ایران با بیان این مطلب به البرز ورزشی می افزاید: کواچ در ایران بازی کرد و در مدت مربیگری اش در تیم ملی ایران بهترین نتایج تاریخ یعنی چهارمی لیگ جهانی را رقم زد و شناخت کاملی از روحیات و مسایلی فنی و فرهنگی بازیکنان ایرانی دارد و به همین دلیل با صرف کمترین وقت به اهداف مربیگری خود نایل خواهد آمد.

استاد پیشوا اصافه می کند: حالا با کنار رفتن و بازنشستگی همدوره های وی در تیم ملی ایران دیگر شاهد سنگ اندازی و مخالفت نسل کنونی نخواهیم بود.

مربی کار کشته و باتجربه ایرانی که از نخستین لژیونر والیبال ایران بوده و دوره ایی را کنار پارک سون سو مربی بلند آوازه کره جنوبی و ماتسودایرا مربی قرن زاپن گدرانده است در باره فضای منفی به وجود آمده در والیبال ایران نیزمی گوید: بدیهی است که برخی عملکرد ها موجبات نارضایتی عموم را فراهم ساخته باشد ولی تهدید و ایجاد نشنج به بهبود شرایط برای والیبال ملی کمکی نخواهد کرد. تیم ملی متعلق به آقای داورزنی یا فرد خاصی نیست و این را جامعه والیبال به خوبی می داند و چه بهتر که اجازه ندهد وضع از اینی که هست بدتر نشود.

گفت و گو: جمشید حمیدی