چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

بحریه و فعال سازی استان های والیبال خیز

برای اداره والیبال به ویژه تیم های ملی باید مدیر و اشخاص کاردان پرورش دهیم و فکر نکنیم هر فردی با توانایی هایی که دارد می تواند از عهده مسئولیت برآید.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: مهندس غلامرضا بحریه، رئیس جدید کمیته ساحلی فدراسیون والیبال درباره استخدام مربی خارجی برای تیمهای ملی نیز به البرز ورزشی می گوید: باید ابتدا شرایط داخلی را سر و سامان بخشید و از پتانسیل موجود بهره بردو سپس به فکر مربیان زبده خارجی بود.

بحریه برنامه فوری خود را فعال ساختن استان های اعلام کرد که دیگر در ساحلی تلاش نمی کنند سفر به شهر کرد و مذاکره با پیمان رضایی رییس هیات والیبال آذربایجان عربی و گفت و گو با مدیران عامل باشگاهای کشور خواند و افزود: حیف است دو آذربایجان که از پیشگامان والیبال ساحلی  بودند دلسرد باشند.

وی افزود: در نظر داریم بار دیگر مسئولان منطقه آزاد کیش را برای برگزاری تورنمنت های بین المللی و حتی تیمداری راغب سازیم. از دست دادن پتانسیل این جزیره زیبا برای والیبال ساحلی لطمه ای جبران ناپذیر بوده است.

بحریه در واکنش به انتقادات برخی ها که او را غیر والیبالی و ناآشنا می دانند می گوید: من عضو تیم منتخب اموزشگاه های فارس بودم و در زمان دانشجویی نیز پاسور تیم دانشگاه کرمان بودم ولی اطمینان داشته باشید که نهایت تلاش خود را برای ارتقای والیبال ساحلی به کار خواهم برد و از همه کارشناسان زبده بهره خواهم برد.