پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
مدیر اجرایی رئال مادرید تکذیب کرد

برنامه ای برای حضور مودریچ در عربستان نیست

در حالی که در روزهای اخیر صحبت هایی مبنی بر جدایی لوکا مودریچ در ماه ژانویه از رئال مادرید و حضورش در لیگ عربستان در بسیاری از رسانه ها منعکس شده است.

اما با این وجود خوزه آنخل مدیر اجرایی رئال مادرید در مصاحبه با روزنامه الریاضیه رفتن این ستاره کروات کهکشانی ها را به فوتبال عربستان تکذیب کرد و با بیان اینکه هیچ صحبت و مذاکره ای رسمی در این زمینه نشده است و برنامه ای برای جدایی مودریچ در ماه ژانویه از رئال وجود ندارد به این شایعات مطرح شده در رسانه ها پاسخ داد.

این درحالی است که طی روزهای اخیر گفته شده که عربستانی ها به دنبال جذب این ستاره کروات رئالی ها هستند و می‌خواهند این هافبک طراح و خوش فکر را در نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرند اما اکنون به نظر می رسد با صحبت های مدیر اجرایی رئال مادرید فعلأ لوکا مودریچ را با لباس رئال در میادین فوتبال خواهیم دید.

برتری بزرگان برابر رقبا

شب نخست از هفته سوم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته با برگزاری شش دیدار پیگیری شد که در آن تیم‌های بزرگ و نامدار منچستر یونایتد، بایرن‌مونیخ، آرسنال و رئال مادرید برابر رقبای خود به برتری دست یافتند.

در گروه A این رقابت‌ها منچستر یونایتد در اولدترافورد با تگ گل هری مگوایر مدافع خود برابر کپنهاگن دانمارک دانمارک به پیروزی رسید تا نخستین برد خود در این گروه را در سومین بازی بدست آورد در دیگر دیدار این گروه گالاتاسرای ترکیه در خانه و در یک دیدار مهیج و تماشایی با نتیجه سه بر یک مغلوب بایرن‌مونیخ شد سه گل بایرنی‌ها را به ترتیب کینگسلی کومن ، هری کین و جمال موسیالا به ثمر رساندند و تگ گل گالاتاسرای را هم مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی این تیم وارد دروازه مونیخی ها کرد.

در جدول رده‌بندی این گروه بایرن‌مونیخ با ۹ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های گالاتاسرای، منچستر یونایتد و کپنهاگن به ترتیب با ۴و ۳و ۲ امتیاز در رتبه های دوم ،سوم و چهارم جدول رده‌بندی قرار دارند.

اما در گروه B سویا میزبان برابر آرسنال با نتیجه ۲ بر ۱ در خانه شکست خورد گل های این مسابقه را مارتینلی و ژسوس برای توپچی ها به ثمر رساندند و تگ گل سویا را هم گودلی وارد دروازه حریف کرد. همچنین در دیگر دیدار این گروه لانس فرانسه در خانه برابر آیندهوون هلند با حساب یک بر یک متوقف شد.

در جدول رده‌بندی این گروه آرسنال ۶ امتیازی  صدرنشین است و تیم‌های لانس با ۵ ، سویا با ۲ و آیندهوون هم با ۲ امتیاز تیم‌های دوم ، سوم و چهارم این گروه را تشکیل می دهند.

در گروه C لیگ قهرمانان اروپا که در آن تیم‌های رئال مادرید ، ناپولی ، براگا و یونیون برلین حضور دارند دیشب در پرتغال رئال مادرید میهمان براگا بود که موفق شد با دو گل رودریگو و جود بلینگام حریف نه چندان مطرح خود را از پیش رو بردارد. تک گل میزبان را هم دیالو وارد دروازه شاگردان کارلو آنچلوتی کرد. اما در دیگر بازی این گروه ناپولی توانست با تگ گل راسپادوری میزبانش یونیون برلین را مغلوب سازد.

در جدول رده‌بندی گروه سوم رئال مادرید با ۹ امتیاز کامل از سه دیدار خود در صدر ایستاده و ناپولی با ۶ امتیاز تیم دوم است و براگا با ۳ امتیاز تیم سوم و یونیون برلین بدون امتیاز تیم چهارم این گروه می باشد.

درنهایت در گروه D اینتر میلان ایتالیا در ورزشگاه جوزپه مه آتزا با نتیجه دو بر صفر برابر سالزبورگ اتریش به پیروزی رسید. برای اینتری ها الکسیس سانچز و چالهان اوغلو از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند و گلوخ هم تنها گل سالزبورگ را وارد دروازه نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا کرد. اما در دیگر دیدار این گروه بنفیکا پرتغال در خانه برابر رئال سوسیداد اسپانیا با تگ گل مندز شکست را پذیرا شد.

در جدول رده‌بندی گروه چهارم رئال سوسیداد با ۷ امتیاز صدرنشین است. اینتر با ۷ امتیاز تیم دوم می باشد و سالزبورگ با ۳ امتیاز و بنفیکا بدون امتیاز تیم‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داده اند.

در ادامه هفته سوم این رقابت‌ها امشب هم در مهمترین  دیدار پاری سن ژرمن فرانسه در پارک دو پرنس میزبان آث میلان ایتالیا است و یاران مهدی طارمی هم در گروه H به مصاف تیم آنتورپ بلژیک می روند. برنامه کامل شب دوم از هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:

گروه E: فاینورد (هلند) __ لاتزیو (ایتالیا)

سلتیک (اسکاتلند)__ اتلتیکو مادرید (اسپانیا)

گروه F: پاری سن ژرمن (فرانسه)__ میلان (ایتالیا)

نیوکاسل (انگلیس)__ دورتموند (آلمان)

گروه G: لایپزیش (آلمان)__ ستاره سرخ بلگراد (صربستان)

یانگ بویز ( سوئیس)__ منچستر سیتی (انگلیس)

گروه H: بارسلونا (اسپانیا)__ شاختار دونتسک (اوکراین)

آنتورپ ( بلژیک )__ پورتو (پرتغال)

گزارش: آتور چهاربخشی