چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

یک استقلالی سرمربی داماش می‌شود؟

دوستی خسرو حیدری و حتی مجید جلالی با مالک جدید باشگاه داماش، شایعاتی در خصوص سرمربیگری آنها در این تیم به وجود آورد.

تیم داماش گیلان طی چند روز گذشته بسیار خبرساز بود. با گذشت ۸ هفته از بازی‌ها، مالک باشگاه داماش در نامه‌ای رسمی به هیات فوتبال استان گیلان، انصراف این تیم از بازی‌های لیگ یک را اعلام کرد! در صورت قطعی شدن این اتفاق و عدم حضور داماش در دو مسابقه، این تیم به صورت خودکار از جدول بازی‌ها کنار گذاشته شده و راهی دسته سوم می‌شود.

این تیم فصل گذشته با هدایت اکبر میثاقیان و در ادامه فرشاد پیوس به لیگ یک صعود کرد. سقوط این تیم به دسته سوم می‌تواند یک اتفاق تلخ در فوتبال گیلان باشد. در نتیجه کاملا واضح است که این انصراف از حضور در مسابقات لیگ، آن هم بعد از ۸ هفته، تصمیمی کاملا حساب شده و نه از روی احساس است.

تیم داماش گیلان از ۸ هفته از رقابت‌های لیگ آزادگان تنها با یک برد، دو مساوی و ۵ باخت وضعیت بدی در جدول داشته و با ۵ امتیاز در رده هفدهم قرار دارد. سهم علی نظرمحمدی از این نتایج تنها یک باخت و یک برد بوده است. تا اینجای کار داماش خود را به‌عنوان مدعی سقوط مطرح کرده اما تغییرات اخیر در این باشگاه می‌تواند شرایط را به نفع آنها تغییر دهد.

از خسرو حیدری و مجید جلالی به‌عنوان دوستان نزدیک نعیمی‌پور نام برده می‌شوند. اگر نعیمی‌پور بتواند یکی از این دو یا دوستانی شبیه آنها را به کادر فنی ملحق کرده یا به‌عنوان سرمربی روی نیمکت بنشاند بدون شک کار بزرگی کرده است.

گزارش: نیلوفر مژدهی