پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

ابراگیموف: یزدانی از تیلور بهتر است

قهرمان روسی الاصل کشتی ازبکستان اشتباه تاکتیکی را دلیل باخت حسن یزدانی مقابل تیلور دانست.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: نام ماگومد ابراگیموف برای کشتی دوستان، یادآور دوئل های پیاپی او با ایرانی ها در دوران مختلف است؛ این کشتی گیر پرافتخار که برنز المپیک ریو را هم در کارنامه دارد، در گفت و گوی اختصاصی با خانه کشتی به سوالات خبرنگار این رسانه پاسخ داد.

ماگومد ابراگیموف با مرور خاطرات کشتی با رقبای ایرانی گفت: من با رقبای ایرانی زیادی کشتی گرفته ام اما کشتی با مجتبی گلیج در مسابقات قهرمانی آسیا واقعا سخت بود.

من به ورزشکاران ایرانی احترام می گذارم چون با عشق کشتی می گیرند و به همین دلیل آن ها را دوست دارم. او درباره عملکرد روسیه در مسابقات جهانی بلگراد و بازگشت آن ها بعد از دوری یکساله

ورزشکاران روسیه به دلیل دوری از مسابقات، دو سال هیچ تمرینی نداشتند و همین روی عملکرد آن ها تاثیر گذاشت.

این کشتی گیر با سابقه ادامه داد: با وجود این، روسیه از کشورهای دیگر عقب است؛ کشورهای دیگر در حال توسعه اند اما روسیه همچنان بر اجرای سیستم قدیمی خود اصرار دارد و ایستاده است.

وی افزود: یزدانی از تیلور قوی تر است اما به نظرم از نظر تاکتیکی دچار اشتباه می شود؛ یزدانی به سمت تیلور یورش می برد و خاک می شود اما او باید سر جای خود بایستد و مراقب پاهایش در دفاع باشد. یزدانی باید سعی کند به پاهای تیلور برسد.

دارنده مدال برنز المپیک ریو با اشاره به اینکه این مدال را بهترین عنوان دوران ورزشی خود می داند، گفت: برنز المپیک ۲۰۱۶ شیرین ترین عنوانی بود که کسب کردم اما همیشه حسرت طلای المپیک را دارم.