پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

جلسه گل‌ محمدی برای ممانعت از مصدومیت های بیشتر

افزایش تعداد مصدومان تیم پرسپولیس باعث شد، یحیی به بازیکنان ذخیره توجه کند.

در هفته‌های اخیر یحیی گل‌محمدی به خاطر بالا رفتن تعداد مصدومان تیمش از جمله وحید امیری، یاسین سلمانی، مهدی ترابی، میلاد سرلک و مرتضی پورعلی‌گنجی مجبور شد از بازیکنان ذخیره تیمش بهره ببرد. از این رو بازیکنانی چون امید عالیشاه، گئورگی گولسیانی، میلاد سورگی، وحدت حنانوف و... فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا کرده و عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه دادند.

 عملکرد خوب آنها باعث شده که یحیی رضایت کامل را از آنها داشته باشد و تصمیم بگیرد در بازی‌های آینده که فشرده هم برگزار می‌شود در برخی پست‌ها سیستم چرخشی را به کار گیرد؛ مخصوصا در خط میانی و وینگرها که دست او حسابی باز است.

با این حال این مربی به شکل جدی پیگیر شرایط مصدومیت بازیکنانش است و همچنین با همکارانش شرایط بدنسازی ابتدایی فصل را مرور کردند. برای تیم گل‌محمدی که ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را در پیش دارند وضعیت مصدومان واقعاً نگران کننده است.

از این رو در نظر دارد شرایطی فراهم کنند که این بازیکنان هرچه زودتر آماده شده و دیگر بازیکنان نیز مصدوم نشوند. به‌ همین دلیل در جلسه اخیری که با همکارانش داشت وضعیت مصدومیت بازیکنان را مورد بررسی قرار دادند تا دیگر اتفاقات این چنینی تکرار نشود.

گزارش: نیلوفر مژدهی