چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

بیانیه آلومینیوم در پی جنجال‌های بازی با استقلال

باشگاه آلومینیوم در ارتباط با جنجال‌های بازی این تیم مقابل استقلال بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: در حالی که تصویر وایرال شده تبریک مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در بین اهالی فوتبال دست به دست می‌شود، باشگاه آلومینیوم اراک در خصوص برخی اتفاقات این بازی واکنش نشان داد.

برخی سعی دارند با فرافکنی در این خصوص افکار عمومی و اهالی رسانه را منحرف کرده و برد استقلال را لوس کنند اما واقعیت این است محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در همان صحنه تبربک هم به نوعی به علی خطیر، مدیرعامل استقلال متلک انداخت.

او پس از تبریک در حالی که ناطر بازی نیز در همان محل حضور داشت، به انتقاد از داور پرداخت و تلاش کرد اتقاقات داوری را به نفع استقلال نشان دهد. آنها امروز هم دست‌بردار نبوده و طی بیانیه ای به انتفاد از برخی تصمیمات و اتفاقات پرداختند.

در بخشی از این بیانیه آمده است؛

باشگاه آلومینیوم که  به هیچ عنوان قصد نداشت اعتراض به داوری را به‌صورت رسانه‌ای عنوان کند و حتی سید مجتبی حسینی، سرمربی تیم نیز در نشست خبری پس از مسابقه نیز این موضوع را عنوان نکرد ولی حالا در اتفاقی عجیب می‌بینیم که باشگاه استقلال با فرار رو به جلو و یک اطلاعیه عجیب، نسبت به داوری سید رضا مهدوی گلایه‌مند است، در حالی که باید ممنون‌دار قضاوت این داور باشند!

باشگاه آلومینیوم اراک طی هفته‌های اخیر حتی یک مورد هم اعتراض به داوری نداشته، اما حالا شرایط طوری پیش می‌رود و تیم مقابل طوری بیانیه‌ای می‌دهد که گویا آلومینیوم سود هم برده و این اتفاق در نوع خود عجیب است.