پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
دنیای توپ و سبد

گزارشگری که رییس کمیته مربیان شد

وحید ابوالحسنی در دهه گذشته بیشتر به عنوان مفسر و گزارشگر بسکتبال داخلی و خارجی صداو سیما شهرت داشت بعد از مدتها دوری از انتظار با سمتی جدید بازگشت.

بر اساس اخبار رسیده طی حکمی از سوی جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال ، وحیدابوالحسنی از مربیان سازنده بسکتبال به عنوان رئیس کمیته مربیان فدراسیون بسکتبال انتخاب و معرفی شد.

 ابوالحسنی، مدرس رسمی فدراسیون بسکتبال و جزو مربیان بین المللی بوده و سابقه سال ها تدریس در زمینه بسکتبال نوین را در کارنامه خود دارد.

بدون تردید فدراسیون بسکتبال نیازمند بازنگری درارکان خود بوده و بدون توجه به این مسیله که افراد مختلف با فدراسیون قبلی و یا بعدی!همکاری کردند باید در صورت لزوم به خانه خود بازگردند و از تجربیات آنها برای پرورش نسل جدید مدیریت امور اجرایی و اداری استفاده کنند.

قضاوت داوران ایرانی در کشورهای عربی

سه داور ایرانی برای قضاوت در سوپر کاپ غرب آسیا دعوت شدند.این رقابتا مخصوص کشورهای عربی و محمد دوست، هادی سالم و صادق قنبری در بحرین، کویت و عربستان سوت خواهند زد.

این چندمین باری است که داوران ایرانی برای قضاوت به کشورهای عربی دعوت می شوند.فرجه ای که باید از آن استقبال کرد و با نمایش بهترین قضاوتها بر اعتبار داوران کشورمان افزود.

گزارش:ج-دوستدار