پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

سلیمانی: وی ای آر بود پنالتی پرسپولیس اعلام می شد

کارشناس داوری فوتبال کشورمان با اشاره به اتفاقات بازی ملوان و پرسپولیس گفت: داور در یک صحنه خطای مشهود بازیکن میزبان را ندید و اگر VAR داشتیم، بدون شک آن صحنه برای پرسپولیس پنالتی اعلام می‌شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:حیدر سلیمانی  و در واکنش به صحنه‌های مشکوک داوری در جریان دیدار تیم‌های ملوان و پرسپولیس، تاکید کرد: این بازی سه‌ صحنه داشت که در مهم‌ترین آنها داور یک پنالتی مشهود را برای پرسپولیس نگرفت تا یک اشتباه تاثیرگذار را در این بازی شاهد باشیم.

وی ادامه داد: با آنکه داور به محوطه جریمه نزدیک بود اما به دلیل تجمع زیاد بازیکنان نتوانست آن را صحنه را به درستی ببیند و یک پنالتی پرسپولیس گرفته نشد. در این صحنه و در دقیقه ۱۳ سروش رفیعی توپی را به درون محوطه ملوان ارسال کرد که مدافع میزبان با دست و بدن بر روی مهاجم پرسپولیس خراب شد و اجازه بازی به او را نداد. در این صحنه داور باید پنالتی اعلام می‌کرد که این پنالتی را نگرفت.

او در مورد خروج سنگربان ملوان از محوطه جریمه و احتمال برخورد توپ با دست او بیرون از این محوطه، گفت: روی این تصاویر نمی‌توان نظر داد چرا که دوربین در جای مناسبی قرار ندارد، البته کمک داور هم در روی خط محوطه جریمه نبود و اگر بود او بهترین نظر را می‌توانست بدهد. با این شرایط در صحنه مورد صحبت هیچ نظری را نمی‌توان با قاطعیت داد.

این کارشناس داوری در مورد اعتراض عالیشاه در دقایق پایانی و اعتقادش به پنالتی، خاطر نشان کرد: در آن صحنه ادامه بازی بهترین تصمیم بود و اتفاق خاصی رخ نداد.

تیم فوتبال پرسپولیس با توقف مقابل ملوان از کورس رقابت در صدر جدول لیگ برتر عقب ماند.