پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

نصیرزاده: تا آخر فصل از خمز حمایت می‌کنیم

دو باخت پی‌در‌پی تراکتور مقابل شمس‌آذر و ذوب‌آهن، این تیم را دوباره به حاشیه برد.

به گزارش البرز ورزشی:صحبت‌های تند پاکو خمز درخصوص تیم تراکتور و بازیکنان باعث شد تا شائبه جدایی سرمربی اسپانیایی تراکتورها بر سر زبان‌ها بیفتد. از این رو هیات‌مدیره باشگاه تراکتور این مربی را فرا خواند و به‌دلیل اتفاقات اخیر از او توضیح خواست.

 هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور که در جلسه هیات‌مدیره با خمز نیز حضور داشت در این مورد به البرز ورزشی گفت: روز یکشنبه جلسه هیات‌مدیره باشگاه بود و از خمز هم خواستیم برای پاره‌ای توضیحات به ما ملحق شود. مطالب و نقطه نظرات زیادی بین دوطرف رد و بدل شد. در جوی کاملا دوستانه، هیات‌مدیره سوالات خود را مطرح و پاسخ‌هایی را نیز دریافت کرد. به جزئیات نمی‌پردازم اما درنهایت به نقطه نظرات مشترکی رسیدیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در مورد آنچه که در جلسه هیأت‌مدیره در مورد انتقاد خمز از بازیکنان و گلایه بازیکنان از این مربی مطرح شد به ما گفت: می‌توانم بگویم ما در همه موارد به نقطه نظرات مشترکی رسیدیم. قرار شد همه چیز اصلاح شود. همانطور که گفتم نمی‌خواهم به جزئیات بپردازم چرا که گفتنش بی‌فایده است اما قرار شد تمرینات از امروز بعد، به صورت فشرده برگزار شود. به این ترتیب تیم را برای بازی مقابل نساجی و استقلال آماده می کنند و در عوض باشگاه هم نهایت همکاری را با این مربی خواهد کرد . او قول داد از این پس در کارش موفق باشد و نواقص را برطرف کند.

نصیرزاده با اعتراف به اینکه تیم‌شان هنوز نواقصی دارد، به صحبت‌های اخیر در جلسه‌ هیات‌مدیره در این مورد اشاره کرد و افزود: نتیجه جلسه هیات‌مدیره همه مسائل مختلف، چه آنها که در ذهن من و مدیران بود و چه آنها که در ذهن بازیکنان و هواداران و حتی اصحاب رسانه بود را در‌ بر می‌گرفت، درنهایت ما به تعامل رسیدیم. از این رو سیاست باشگاه بر تعامل با خمز تا پایان فصل است.