پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

الهامی گفته بود نمی‌مانم ولی او را جدی نگرفتند

ساکت الهامی که مرد غافلگیری‌های بدون برنامه است بعد از بهتر شدن شرایط یک مرتبه استعفا داد.

استعفای ساکت الهامی به‌دلیل اینکه در بهترین شرایط ممکن انجام شد چندان به واقعیت شباهت ندارد و بیشتر به‌نظر می‌رسد اقدامی در‌جهت تحت فشار قرار دادن مدیریت باشگاه است.

بعد از شوآف مدیران و مربیان تیم‌های تهرانی، اقدام الهامی می‌تواند عجیب‌ترین نمایش فصل اخیر باشد. در‌واقع مشکلات مالی در این باشگاه، به‌ سمت‌و‌سویی پیش رفت که باعث شد سرمربی تیم مس‌رفسنجان، عطای کار در این تیم را به لقایش ببخشد.

واقعیت این است که الهامی بعد از بازی با پیکان و پیروزی دلچسبی که به‌دست آورد در جمع بازیکنان و برخی اعضای باشگاه اعلام کرد با شرایط موجود و تنگناهای مالی، دیگر حاضر به ادامه کار نیست! مسئولان و تصمیم‌گیرندگان این باشگاه ابتدا فکر کردند اظهارات الهامی واکنشی احساسی پس از پیروزی شیرین مقابل پیکان است‌.

از طرفی او در همان لحظات متوجه شده بود که دایی‌اش فوت کرده درنتیجه مسی‌ها به این نتیجه رسیدند که اظهارات او در اثر ناراحتی و تحت فشار عصبی بیان شده است. از این رو تهدید او را جدی نگرفتند. با این حال الهامی روی تصمیم خود جدی و موثر بود و برخلاف تصور اعضای تیم و مسئولان باشگاه روز بعد از بازی در تمرینات حاضر نشد و در تمرین ریکاوری شرکت نکرد و روز گذشته هم که تمرین طبق روال همیشه تعطیل بود سراغی از ادامه فعالیت برای آماده‌سازی در‌جهت بازی روز جمعه مقابل فولاد نگرفت.

گزارش: نیلوفر مژدهی