چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

شیرکوند و گلایه از اعتماد از دست رفته

احسن شیرکوند همیشه بدون لکنت زبان سخن گفت و دنبال نان قرض دادن نبود.

صراحت گفته های وی خوش آیند همه نبوده است اما او که دو سه سالی است به ینگه دنیا مهاجرت کرده است در نشست آنلاین کمیته فنی فدراسیون گفت: انتخاب سرمربی ایرانی برای تیم ملی از اول اشتباه بود چون وضع را می دیدم می دانستم که موفقیتی حاصل نمی شود و الان هم اعتقاد دارم سعید معروف می تواند یکی از اعضای کادرفنی باشد اما برای سرمربی شدن باید آب دیده شود.

لیبروی سابق تیم ملی افزود: زمانی که سرمربی قبلی برگزیده شد گروهی رسانه ای با وی همراه شدند اما در ادامه او را تنها گذاشتند، واقعیت این است که حرف های امثال من در مقابل فلان کانال تلگرامی که 100 هزار تعقیب کننده در فضای مجازی دارد به جایی نمی رسد، او به طور غیرمستقیم به برخی خبرنگاران طعنه زد.

شیرکوند با اشاره به اینکه موفقیت والیبال در دوران ریاست داورزنی کم نبوده افزود: امروز به ژاپن می بازیم چون زیرساخت آنها را نداریم، آموزش تخصصی صورت نمی گیرد و بازیکنانی مانند میرزاجان  پور از تیم ملی کنار می رود و صابر کاظمی که می توانست بهترین سرویس زن جهان باشد اعتماد به نفس خود را از دست می دهد، در لیگ ملت ها نمی شود سرویس های بالای 100 کیلومتر با پنجه گرفت.

پیشنهاد می کنم که فدراسیون والیبال اشتباهات گذشته اش را تکرار نکند، در آن سوی مرز ها که باشیم دل ما با تیم ملی خواهد بود.

گفت و گزار: جمشید حمیدی