چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

مخالفت باشگاه‌ها با تعویق هفته دهم و قلعه نویی!

خیلی از باشگاه‌های لیگ برتری برای اینکه با مشکل رزرو بلیت هواپیما و هتل مواجه نشوند از چند هفته قبل برای بازی‌های خارج از خانه خود اقدام می‌کنند.

در این راستا اکثر باشگاه‌ها برنامه‌های مربوط به سفر خود در هفته دهم را طرح‌ریزی کرده‌اند. از این رو اگر قرار باشد بازی‌های این هفته لغو و به تاریخ دیگری موکول شود این باشگاه‌ها از نظر مالی متضرر خواهند شد.

جدا از این مساله باشگاه‌هایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند در شرایط فعلی مجبورند هر پنج روز یک بار به میدان بروند که اگر در این میان بازی‌ها یکی دو هفته هم لغو شود در ادامه لیگ بازی‌های آنها باید فشرده‌تر برگزار شود که مربیان آنها به‌شدت با این مساله مخالفند.

در این میان یحیی گل‌محمدی حتی حاضر شد بازی تیمش با پیکان کمتر از 48 ساعت بعد از بازی تیم ملی با قطر برگزار شود تا شاگردانش فرصت ریکاوری برای بازی بعد مقابل استقلال‌تاجیکستان را داشته باشند.

سازمان لیگ هر بازی از مسابقات تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان را تا قبل از جام ملت‌ها لغو کند، مجبور است تاریخ برگزاری آن را به نیم‌فصل دوم موکول کند. اتفاقی که مشابه آن را 14، 15 سال پیش در لیگ می‌دیدیم!

باشگاه های لیگ برتری با قلعه نویی و خواسته اش مخالفت شدید دارند و اقدام و خواسته سرمربی تیم ملی را نمی پذیرند زیرا مسابقات لیگ هربار برای بازی های نه چندان مهم تیم کلی به تعویق می افتد و تنها تیم های باشگاهی از این اتفاق ضرر می بینند.

گزارش: سوده رحمانوند